2018年7月13日星期五

我應否放棄追縱恒隆

近期都是反反覆覆地思考自己的投資心態與規劃。

我發覺原意由抗通脹至往生時手頭上都有鬆動銀根升呢為對收集財富配置方法的資訊感興趣,確實是一個很大的進步。

細心留意每個人都有個人喜好,當某啲種子植根在一個人的腦海內係好難再改變他/她繼後想法,是以在找尋『新』接收訊息時是有選擇性的。而當一個人做決定的時候,從來是沒有客觀可言。

好似前幾個月我成日重重覆覆都係睇住101的股價,因為之前賺過錢,到佢個價位一路下墜時就覺得係再入賺錢的機會。發現網友偶然提起佢都會望多兩眼,再深入啲觀察持有該股票的大有人在但現時都唔多提,因為跌多升少又未到家鄉。有些人就算心知呢隻嘢有好多不利因素都義無反顧穿16蚊再入。

為咗擦去想在現價買入的思路,我數數唔睇好佢的理由係集團太側重於大陸零售業;上海的試點成功,但其他城巿的情況不同所以未必有相約發展;內地人的生活模式趨向網購,雖然吃東西買大型家電用品始終有人喜歡外出消費,但已減少了客源流量影響盈利;人民幣續貶值的機會很高;比佢更優質的地產/收租股有很多選擇,在周街平貨時聰明的資金流會投向優質股;現時跟大巿死貓彈的成 交量很低,甚至有以小量金額mark高少少價令人看似止跌回穩;如果恒指續下跌,個股大多數不能幸免。

講咗咁多,我究竟會唔會到佢派息率再升高同成交金額上升時入呢?我暫時真係講唔埋,哈哈哈。

好多人成日吼住啲價位跌得多或者冇乜業績的細價股,深層次的主觀願望就是希望佢突然一飛沖天,短時間帶來刀仔鋸大樹的巨大『橫財』,咁個腦就可釋放大量安多酚,係冇第二啲嘢可替代,錢買唔到的獎勵^^

到今時今日仍然是零持股呀~

9 則留言:

  1. 「在周街平貨時聰明的資金流會投向優質股」,所以我呢啲次聰明資金應該投向次優質股。優質的優點係優質,缺點係貴,次優質的缺點係次優質,優點係平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,我以為你買的第一先決條件係要高息,跟住再考慮比較平的次優質入手....:P

      刪除
    2. 是否平兼次優質見人見志,但穏定高息有眼睇。

      刪除
    3. 零持股這种高度耐性令我佩服不已🙆

      刪除
    4. 其實好多人都能對大巿把到脈,最明顯係而家賺息蝕價我確信唔係入巿時機。
      向上成交薄弱,搭好個雞棚之後又醖釀大大嘢向下插,買嚟做乜....^^

      刪除
  2. Cool兄你好,我最近也開始寫投資blog,多多交流
    恆隆的管理層在香港地產股來說算是極度不進取的一群,在這隨時會被科技disrupt的年代,市場一般都是對這種公司避之則吉

    回覆刪除
  3. 安兄,多謝留言^^。好多時以前經歷記憶勾實咗思維就會影響到決定。例如個股歷史最高最低位。。曾經當時得令過咗嗰浸炒風後此情不再如中移動。投資巿場警愓、謙虛未必賺到大錢,但將賠本的機會降低好重要。機會多的是。

    回覆刪除
  4. 向上成交薄弱,搭好個雞棚之後又醖釀大大嘢向下插,買嚟做乜....^^
    --> 樓主講到好得人驚呢?

    回覆刪除
  5. 三人行兄有沒有傾向相信什麽原因導致今時今日巿場狀況?近期巿場謹慎又帶悲觀情緒,這兩天夾淡倉、部署轉倉是救生門還是整固反手向上總會需要相信一個版本才可下決定。
    我認為較合理版本是內地下了很大決心去槓桿、不救巿、定向降準而資金不准流入樓巿股巿、人民幣貶值對應貿易戰、封殺走資渠道、債冚債陸續出現違約,一語寄之曰冇水。
    由於很多人都以貿易戰為主因所以也不排除到戰況表面因素看似緩和或侵侵出口術又會有人借勢造上派貨。

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...