2019年5月20日星期一

第一次開月供股票戶口

點解攪呢啲?

話說時不時我都會向小石人講吓我的買賣股票理念同睇到的新資訊。

前嗰排收到銀行宣傳電郵,當然又係貪佢免手續費啦。

同老公提過,點知佢主動話開戶口做月供,我梗係開心。

(去到嗰間銀行,見大厦水牌有間信達財務,唔知係咪同一集團經營嘅呢。)

銀行職員俾我哋的印象係好熟識呢項優惠詳情,除咗豁免手續費 月供碎股可以正股價沽出外 原來重豁免保管費同代收股息/權益手續費。啱晒儲一年多次派息的股票。

呢個優惠長達兩年。





12 則留言:

  1. …供呀供…快搶供
    …歡呼聲 與讚美
    ……出於平均價下😝

    回覆刪除
    回覆
    1. 😁兩個人有商有量向目標進發感覺很好。

      刪除
    2. 酷熱天氣警告 現時室外氣溫33度
      救命… 好 曬 呀
      哈……

      刪除
    3. 個巿靜中藏暗湧,考驗耐性,搵啲細藝分散吓注意力。。。接觸吓和煦陽光對大家有益😄

      刪除
  2. 南商係信達全資擁有,多謝幫襯😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 未賣盤前已係客戶,近兩次去不同分號,我呢種神秘顧客都發覺啲客戶大使好得。
      銀行有優惠吸金,積極進取係好現象。
      可能我又籌劃起你尾注。。。😛

      刪除
    2. 股神長期畀人起尾注, 但最終佢先係大贏家. :D

      刪除
    3. 禪師坐住嚟攻的本事誰與爭鋒,拜服。

      刪除
  3. 好似唔錯。拎黎月供D阿婆收息股

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽個職員介紹可每月在入貨日前兩個交易日改指示,轉供唔同股票更改供款金額都得。
      據往績我坐貨耐性低,用呢個方法希望可訓練自己。

      刪除
  4. 回覆
    1. 用盡個額係2蚊一個月,9月頭先開始又得。重附合我狡兔三窟的原則,事關我唔會將啲錢擺晒喺一個戶口。。呀哈哈哈哈

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...