2019年5月23日星期四

意想演習

對意料之外的事,沒有急才的人很多時都難以招架。投資時間去了解,平時內心 思維多做意想練習,在危急和災難性的情況時,就能更冷靜應對。

在談股災呢。。。

開始在腦海投射當股票下跌到心目中的價位估值,冷靜地輸入買入。我現在久不久會做這意念想像。心理調節到像替客戶操盤般應該可以減低心慌心悸的生理現象。。哈哈

是日操作 成功於1.86補回上次1.91止蝕沽出的1359,再加碼少少股數因小石人也對此股有興趣。平時我很少排隊買,現在經幾次操作練觸感後,覺得可以用之鍛練耐性,昨天1.88入不到,今天更便宜。

加之,本來今天心思思想沽一半7300獲利,忍住了。。再等等可能可以此草船借來更多箭。

小石人作品

 襯白千層底毛色更現


14 則留言:

  1. 海南藍仙鶲。上年十月喺太平邨出沒

    回覆刪除
  2. 可惜睇唔到佢隻腳 估唔到幾大年紀

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 原來是這樣。除咗養動物你有冇影嘢呀?
      重有我想問好耐,B貨😁係咪有A貨出現過。。

      刪除
    2. 鄉下仔冇鄉下
      當然係b貨。哈……

      我好少影低佢哋 好細個已經係養

      刪除
  4. 係敎飛仔喎 若果年紀大嘅隻腳會起角

    回覆刪除
  5. 好似鋸齒一樣 唔會一支棍咁光滑

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我的只是。。
      皮毛虛招 花拳繡腿

      點及你
      息息相生 源源而來

      我諗好多守候多時的博友都好想攪好個陣勢,唔想再不停逐鹿。

      你係成功表表者👍👍👍👍👍👍👍

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...