2019年12月9日星期一

出奇不意怪客人

極超薄鏡片 全視線 漸變遠近視度數 闊角度遠視 濾藍光

步進滿佈眼鏡框陣樓上舖,
隨即一位上五張男迎來招呼,
花多眼亂然而想找無框眼鏡呀。
喜歡其簡約且較輕身,
縮窄了範圍。。好辦些。
純熟老練的推銷者開始鑑悉客人表情作推界。

他說:"這鏡片形狀,保守斯文多數不會選擇。"
我:"我正是保守斯文,一眼就喜歡這特別形狀呀。"

選鏡片功能時,小石人在我旁邊著我選所有可提供的功能。

完成交易時,推銷者鄭重地說還有驚喜,一心想看顧客貪婪又雀躍的表現,殊不知……

"我不喜歡驚喜"

他顯然露出驚訝的心聲:"😲"

這著他失了預算,那驚喜原來是送太陽眼鏡。更甚是唯一用到那贈品的小石人完全不願意行往揀選。。。

據小石人認知,那副太陽眼鏡有牌子應值幾佰塊。



14 則留言:

  1. 防藍光,變色,近視,內漸進眼鏡,內漸進鏡片貴一倍的。在淘寶攪這副也要三百元,若在港地舖要四千多元,樓上舖二千吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活簡單就是享受,折扣,贈品亦非自由之茶,少即是多的道理知者難求,有機要跟小石兄古姐學習。😂

      刪除
    2. 據我觀察佢喜歡某些牌子限量版😊。手頭用緊嗰副就係,佢親戚送。。哈哈。
      貼身用品我選擇親身有得試,例如配鏡前佢會mark低個人視點位,攞嗰時唔啱有得再修正。
      用pentax鏡片加埋嗰啲功能用咗4仟1佰幾。在本地消費對推動疲弱經濟有好處呀。

      刪除
    3. $4100 用得安心還要日日用, 值!

      刪除
  2. 店員會提我鏡片保養方法,另一個就告誡我唔好再唔戴眼鏡將手機放咁埋睇。。宅婦要耐唔耐出吓街同陌生人傾吓偈,腦退化慢啲😜

    回覆刪除
  3. 唔好再唔戴眼鏡將手機放咁埋睇? 我個人了解唔戴眼鏡(近視)睇手机对眼晴比較健康. 佢有冇講咩理論?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇講原因,佢見我遠視好高度數就咁樣提醒我。
      但你的說法我倒有興趣了解背後理據😄

      刪除
    2. 好,搵返料話妳知。另外想問妳兩位用咩牌子手机?

      刪除
    3. 佢用蘋果同三星
      我用兩部LG……左右開弓睇資料。

      刪除
    4. 我都想問好多人扐住兩部机,玩捉鬼?

      刪除
    5. 你今日變咗問題中年。。
      我本來一部機,玩game時老公見我要開多啲賬戶免課金玩成績好啲,就買多部二手同型號給我。後來我發覺有時睇睇吓啲文章唔明啲生字呀 潮語呀 執筆忘字呀 睇緊嘢老公問我搵資料呀 兩部機有好多好處。一部壞咗即刻有後備頂上。
      佢就話兩個制式 唔同網絡供應商 工作時收到call,一日到黑孭兩部機咁囉。佢覺得有需要,無理由結咗婚之後要改變佢啦。
      大家做返自己覺得開心的習性。✌

      刪除
    6. 因為見到人咁唔好意思問,見妳咁咪趁机問。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...