2018年9月13日星期四

現階段長揸短炒兩不宜

$76.15沽941

個人心路歷程
收完息有得賺就走^^
太耐冇落場,呢次經驗感覺唔錯。
思考後有計劃地行事又有紀律咁執行。
拉勻1359兩項交易連手續費數字上當然冇進賬。
賽後檢討我應該減少買入1359的注碼。但我冇後悔入信達,因為想咗好耐一定要俾自己做過先心息。

對大巿想法
現時巿場氛圍就是以『似有實無』嚟形容。
踩落去大大腳,上返少少引散戶上釣。。
據講開巿前後競價時段用少量金額Mark個價以便大戶畫出想要的圖表(我唔識分辨呢個說法的真偽),呢個方法專係用嚟殺圖表派。
遠鏡回望高價時大成交金額後插水落,由山下仰頭慨嘆上唔上到返去呢?
指數呈斷崖凹凸梯級式下墜。我觀察的名單短揸大部份個股買咗轉身水位低,唔走又被套實。(恭喜揀股心水獨到的網友)
志在燒磨我哋嘅耐性同彈藥,唔好中計呀。。。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝四萬兄提醒。
      我個情況要比較穩健操作。
      上次搏反彈無實際斬獲,唔知今次彈唔彈得起,衷心希望你撈到好嘢,昆侖能源係代表作之一呀,好嘢^^

      刪除
  2. 信達紀錄曾經去過$1.83,散戶係咪真有機會在當時撈到,定係競價時段mark出來的?
    昨早941最高位$76.4是開巿前的『交易』...
    實在我哋在這巿場上贏到錢就係要好似你咁有信念+運氣+操作方法+耐性+........哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. $1.83是實際交易,我當天看過. :)

      刪除
    2. 又到咗呢幾個月價位接近頂部。
      唔知佢今次開那一邊呢。。。。😊

      刪除
  3. 信念+運氣+操作方法+耐性 其實都不重要, 最重要是 「資金」要夠強大.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有傳說中用不完的資金,見低就吸、買多幾隻總會有啲跑出^^~、收息就有源源不絶回籠銀根再買。你真係要多多在這網海出現,每次你出場我就會再反思呢種實實在在有人成功的方法,重要係兩公婆都咁勁...........................................
      :)

      刪除
    2. 李生係人都識?講个個人故事妳聽,當年我知佢入股中海集運,於是我將手上所有資金買哂佢,又叫老婆用一半資金買,再叫老爸重手入。點知佢浮浮沉沉好多年,我當時供緊樓,眼見可以沽清佢黎斷供,咁我好開心沽哂,老婆同老爸都跟沽,大家好開心賺咗几个巴仙。點知佢后來十送5.5仲要大升,計埋比我沽出价高十倍,然后李生一个唔該清倉,金融海嘯跟住黎。我立即「悟」。😑

      刪除
    3. 注:原先計劃係跟佢先會沽,點知為咗斷供,冇咗件事。成日資金,敗也資金。

      刪除
    4. 影響我信念,運氣,操作,耐性,說白了原來係資金的嘅多寡。😲

      刪除
    5. 雞同雞蛋,蛋變雞、雞生蛋..保住啲雞..生生不息^^
      多謝

      刪除
    6. 首先要有一大羣雞,如果只得一公一乸,求其死隻或不育就冇蛋蛋喇。😂

      刪除
    7. 李生經常能在災難前著草,能人所不能。。。

      刪除
    8. 冇蛋蛋 豈不是公..公.....雞:P
      而家處於捉唔到的走地雞,執蛋唔容易呀

      刪除
    9. 唔知啱唔啱聽,同以前啲亞爺揸扒成既得利益者。而家時移世逆,早走早著遲走瞓唔著...
      李生是公認的冧把1叻人。^^

      刪除
  4. 唔知点解,作為妳的路過讀者Fans,喜見Blog主頻頻出文,確係乎合開心投資,快樂人生的主題,希望日後仍繼續航保持初心,無論逆境及順境。預祝有個愉快的中秋節。路人丙

    回覆刪除
  5. 都係要慢慢積累經驗,對親人負責任,待自己公平同不過於苛刻,接納個人有不足之處。
    知足常樂 平凡是福 ☺

    回覆刪除
  6. 941沽得好。另外有冇留意妳寫文日27000點,今日24585,相差2500點,1359嘅價格變動?所以又真係見底定被圓底收集呢?

    回覆刪除
  7. 多謝,博反彈但個指數續沉底見有水位都是先行離場。而家係勁沽緊啲本地同國際銀行股,未郁到內銀。
    我採取每日瞄瞄冇乜特別又未到價就又做吓第二啲令自己開心的事情。事關我內心好想入巿,可惜強烈感覺仍未係時候,所以揾其他嘢分散注意力放鬆吓。
    1359上次炒上引人入然後散貨,暫時資金會唔會走去佢度成疑問,用相對較低的成交金額就可炒起幾格,提防提防。
    我的觀點冇影響力,我冇貨當然希望四萬講中,亦感謝你提醒讓我三思這是否獲利機會。😊

    回覆刪除
  8. 祝師兄新年快樂。 心想事成😁

    回覆刪除
  9. 多謝 Y St兄。也祝你事事如意,股海長勝,身體健康。

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...