2013年9月6日星期五

用blogspot - 留言設定

我不熟識網絡技術,只想將我這幾天摸索到的blogspot設定跟大家分享。

留言設定

1) 在網誌上有留言方格:

    前往文章清單  >  設定(左方列最底)  > 文章和留言  > 留言位罝  > 嵌入

2) 方便來訪者留言而不設字詞驗證可在同頁  >文章和留言  >  顯示字詞驗證 > 否

3) 到網友處留言要在自己電郵收取到回覆通知(更新):

    前往文章清單 > 設定 > 文章和留言 >  顯示反連結  >  顯示

   探訪網友網頁時,其網誌留言框之右下角會顯示『通知我』,在方格內剔。

註:以上跟我上次到某網友處留言發現的剔欄情況有出入,在試驗中,請各位留意。

https://support.google.com/blogger/search?hl=zh-Hans&query=%E8%A8%82%E9%96%B1%E7%95%99%E8%A8%80

4) 在網誌上配置最新留言

    前往文章清單 > 版面設置 > 增設小工具(於想放置的範圍) > 資料提供(第20項) >

    資料提供方格內貼上url > http://YOURBLOG.blogspot.com/feeds/comments/default

    > YOURBLOG改為閣下網址資料 > 繼續 > 按喜好設定後 > 儲存

如有錯漏請多多包涵,希望可幫大家慳一些時間忙別的事情。


   

54 則留言:

  1. 回覆
    1. 對唔住,要揾地方testing,整到你嗰面留言版咁花,麻煩你永久刪除咗嗰兩個留言。

      刪除
    2. 事源我曾經去過一度留言時,係有個box俾我剔subscribe to comment.試咗一輪之後,要以電子郵件訂閱回應:

      設定 > 文章和留言 > 顯示反連結 > 顯示

      網誌留言框之右下角會顯示以『電子郵件訂閱』按下。但這與我上次去某網友處看到的情況有出入。

      刪除
  2. 嘩,你個blog都好靚仔喎,可唔可以教吓係點set架?比我地參考吓啦.

    回覆刪除
  3. 咁客氣呀,最普通嗰隻圖片視窗嚟咋,同俊俏的動態檢視差唔多set法喎。你咪玩﹗

    回覆刪除


  4. 十分欣賞你個BLOG! LIKE!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,由唔識去探索也十分有趣。 :)

      刪除

  5. 我好怕太多文字,見到都煩,你個BLOG唔會睇到我眼花,謝謝你一切來得"不花巧",如你說,平凡最開心嘛!

    回覆刪除
  6. 你咁夜既?我係無無聊聊入左黎,仲未識點set番個名,見你個BLOG整得咁靚,唔捨得走。哈哈,係咪好擦鞋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚就真係唔講得上。我嘗試揾番點樣設置啲名呀、人頭相呀,摷極都摷唔番。通常開設時見步行步,冇認真記住。要休息了。希望下次見到你個真身﹗哈哈哈,努力。

      刪除
  7. 咁謙架你!!!

    我再試下點樣出我個真身先!今日係我偶像DANNY既生日!我要聽埋佢D歌先休息,你太早睡

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個網名叫古謙~ ~ 記番起點做了,更新在最新一篇基本網誌版面常用設定。GN

      刪除
  8. 人如其名,你咁謙原來叫"阿謙",仲要姓"COOL",莫非係另一位 MR COOL ?

    型爆呀你個網名!!!

    COOL HIM 你好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩妳話係個網名型爆唧,睇真啲原來係薯仔一名。。。^^隱形女俠妳都好﹗

      刪除

  9. 我 click 左 3 個 "LIKE" 比你個BLOG,以示鼓勵!唔知你收唔收到?哈哈哈!

    回覆刪除

  10. 你好好打理個BLOG啦!一定有朋友支持,絕對唔會LONELY!仲會有好多新朋友加入,好似我傻更更走入黎,網絡世界好神奇,加油MR COOL!

    你個名呢期好HIT,一定旺你!雖然我冇睇過套劇 ^^"

    回覆刪除
  11. 冇睇套劇,好丫,留番啲時間做第二啲有用嘅嘢。年幾前已經用呢個名,熱唔熱都冇乜所謂,事關我哋個社羣瘋嘅人多,儍嘅人好少咋喎,食燒鵝的都應該有啲啲﹗:D

    回覆刪除
  12. 不過,係唔好話我知你型過 ROGER HARGREAVES 筆下果位 MR COOL喎!

    Mr. Cool is the coolest person in the world. He uses his abilities help other people have some fun in their life.

    回覆刪除

  13. 原來你係度!

    我都接近癲同傻果類,所以咪走埋入黎! =_="

    回覆刪除
  14. 不知謂不知,呢位筆下主角有幾型真係唔知,只有綿力都出盡我諗已經係好美的事。唔好對Cool Cool 哋咁大期望,唔係妳諗咁樣﹗

    回覆刪除
  15. 唔好以為瘋喺呢度係貶詞,呢度啲人越癲越有料架。。。儍嘅都唔錯,容易開心嘛。我梗係喺度啦。

    回覆刪除

  16. 哈哈..你又唔駛咁認真,我地都係凡人,唔係卡通 ^_^

    回覆刪除

  17. 嘩!越癲越有料,嚇得我即刻要收番之前講既野 

    回覆刪除
  18. 睇咗啦,that Mr Cool is so lovely ,面型都有啲似倒三角。。哈哈哈。

    回覆刪除
  19. 係呀,癲人。。。周圍梗有一個喺左近﹗

    回覆刪除

  20. 你唔好認你似佢呀!人地 Mr Cool 咁型!

    回覆刪除

  21. 仲咁快用埋 Mr Cool 個俏像添!:O

    回覆刪除

  22. 你知唔知全球好多 Mr Cool d fans,係咪想引晒佢地入黎?!

    回覆刪除
  23. 逼爆廠,呢度大把位喎,不過可能啲人嚟到覺得名不符實,就.....車﹗哈哈哈。

    回覆刪除

  24. 我有d擔心你聽日出街喬裝成 Mr Cool =_="

    回覆刪除
  25. 唔好睇呢個形咁岩蠶,尋日見到一個樂器咁橋又係叫三角,一敲好似鬧鐘咁,音樂會瞓緊的人都醒晒。。。有計﹗

    回覆刪除
  26. let see ,都得架,將個身油晒藍...乜都唔..淨係帶頂帽?

    回覆刪除
  27. 重有下文,唔出街喺屋企hea啫﹗哈。

    回覆刪除

  28. 什麼樂器?未見過,見你形容好有趣!^^

    回覆刪除
  29. 你試下聽日油晒藍...乜都唔..淨係帶頂帽

    睇下會唔會比人拉 @_@

    回覆刪除
  30. 只是一個簡簡單單呈三角狀的銀色金屬,用支銀棒搞響佢。但係似走火警聲﹗^^

    回覆刪除

  31. 總之,你唔扮型男就唔會出事啦!

    回覆刪除

  32. 只是一個簡簡單單呈三角狀的銀色金屬,用支銀棒搞響佢。但係似走火警聲﹗

    唉,你真係,點明呀!大哥 -_-

    回覆刪除
  33. 而家諗諗吓可能係嗰個似陳展鵬的樂團總監兼指揮的好策略﹗中途叫醒啲人﹗^^

    回覆刪除
  34. 有幾難明呢,睇吓上面,同我描述的不是一模一樣嗎﹗^o^

    回覆刪除
  35. 我一定唔會扮到型男,型人可能得得地﹗

    回覆刪除

  36. 我見識少,三角狀樂器同型人都未見過 -_-

    回覆刪除
  37. 有乜所謂,紅爆的Mr Cool我都唔識啦,no hard feeling喎。

    回覆刪除

  38. 你有機會貼張三角樂器相比我睇睇,你自己張相就唔駛比我喇! ~_~

    回覆刪除
  39. 都係岩岩蠶蠶、冷冷地、有時警醒吓人,諗諗吓同個三角好相似呢,應該貼嗰張都得架嘞。。。 ^^

    回覆刪除
  40. 一聽見謎語人我就會由心笑出嚟,我老友識笑,妳就唔會笑。。點解?有時啲嘢唔使諗得太多,明就笑吓,唔明都笑吓罷啦﹗ :)

    回覆刪除

  41. 謝謝!見到喇!但係好似我地細個玩果d三角鈴

    回覆刪除

  42. 哈哈..我明白就識笑!謝謝!

    好夜,再傾 ^_^

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...