2023年6月2日星期五

畀機會


 尋日小石人影完呢幅,嘩,我覺得靚到氹一聲。佢捕捉到FA~妹專注的頃刻。光線柔和自然睇落啲毛色好似好圓潤咁。絕佳作品。


近期見小FA~Fa表現算穩定,呢排每日都會解鎖鍊餵啲嘢畀佢食,將佢放喺唔同地點方木塊、高腳櫈、觀景台和外帶背囊。讓佢行吓飛吓郁動吓。

最窩心的係佢會自動飛嚟我右前臂。全程監察陪伴,初先一、兩日鎖返佢時會發出不滿聲音,當我等佢平靜後會立時畀其中一樣佢最鍾意的新鮮芒果佢食。後來有次活動一陣後自動飛返紫膠pan,安靜地畀我鎖返,因為知道有好嘢食。

今日我同佢玩個裝食物的小金屬罐當足球咁碌嚟碌去。

有幾次佢自己爬入去、飛去之前佢好驚的外帶背囊(要長時間畀佢適應睇熟先唔驚)。咁我就喺嗰度餵吓佢食嘢;引吓佢出嚟上我前臂,等佢習慣吓我伸手入去個背包。

每次都會上齊保護裝備,比較熱。經常小心防範警惕,因為佢有時會受外界活動影響,受驚而攻擊。

換FA~紙時最激動,試過鎖住都全方位作勢進擊。

以前會畀佢發口痕咬吓我啲衫或者衣帶,戴住的勞工綿手套,而家通通唔得,馬上喝止,咪整慣晒以為同佢玩,玩玩吓就變得好大力。

有次佢咬緊條索帶,我埋啲手臂掂到條膠帶,佢就㗅我。。得。。。轉頭我就收走佢。是次表面平靜後,過冇耐輕力咬咗我手指一嘢就飛去背囊。


以下我影:







呢排同佢相處得幾開心。

佢有好多嘢進步同叻咗:

飲水冇咁易嗆親。

唔滿意走埋一面刮👄。

接觸我手指的力度可以接受。


尋日餵佢飲椰青水,佢一試,

對眼望實我,好似講:咦,好好味喎。

未見過佢飲嘢飲得咁開心,半世雀第一次飲呢樣"甘霖"。


26 則留言:

  1. 毛色,勁靚,雖然個除仔有少少剎景,但靚樣撘夠冇問題。背包,已是牠的窩居。飲品,下次佢手機落單「椰青水少甜」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,收到:apps單。
      唔放個大鐵鎚重物,佢會連張椅一齊飛起。red bull,送佢一對翼😆

      刪除
  2. 個行街袋手抽位置同支棍平排
    咁出街嘅時候佢就要打橫企
    好難平衡
    呢一款行街袋我提議唔好用棍
    或者放兩層格仔板
    掂唔到啲便便就得
    畀佢坐喺裏面有安全感啲

    (不過我多數係錯㗎)
    我以前係日本城買啲大個嘅米箱手提米缸日本嗰隻
    裏面可以打橫做支棍
    手抽位亦都 夠曬大又安全
    不過好多功夫
    要做天窗畀佢空氣流通
    但係出嚟效果幾靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知佢有冇咁平靜可以出街😅又係見步行步睇吓點。
      我都覺佢條尾係掂到灰盆。想請小石人將條企棍改高啲。
      個設計係可以孭起的,我唔會用手抽,唔夠力兼攞時側埋一面姿勢唔好。
      有條棍先可以鎖住佢。
      便便都未諗到點處理!
      留意佢便完立刻清潔?根本佢全方位都掂到,有便喺入面一定變C👄。
      之前試過,我都唔記得拉尾點收科,因為佢又唔鍾意掂水沖涼,又唔畀人幫佢清潔。。。。。
      好似係等佢自己刮淨個嘴再清潔周圍啲嘢。

      刪除
  3. 亞花個嘴好返曬
    眼神又柔和咗好多
    少咗戾氣。
    如果曬多啲太陽光就
    very good
    哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲窗方向有些日子陽光入屋。之前有帶佢入主人房同出廳,嗰啲窗有時都有陽光。

      自從初頭放個背囊喺廳窗台嚇到佢好似異形穿肚出嚟飛咗去食飯枱顧目四望後。佢唔似之前咁肯乖乖留喺廳窗台玩同食嘢了。

      暫時要再監守行為,滿意後先帶佢去主人房曬太陽同睇風景。或者執好啲茶具再試吓看住畀佢去廳窗台玩。

      刪除
    2. 眼神柔和,睇吓對邊個,差唔多次次見到小石人都炸毛脹晒。。。
      週日佢又要新一輪適應喇,因為現在放佢喺房中間,小石人攞嘢時佢惡過老虎乸。有時又咬我裙尾。所以會放佢近牆。😅🍀

      刪除
    3. 冇法子啦
      折衷係母系社會
      我諗佢已經忘記以前嘅事七七八八
      哈...
      你兩功不可沒
      好快佢就會似隻小倉鼠一樣溫純

      刪除
    4. 咁有性格嘅猛獸,只係可以由人類避重就輕去了解佢行為背後的原因了。

      刪除
    5. 忘記以前啲事~的確,初先佢到我哋家時,係會對住空氣撲擊,好似有個敵人喺周圍。我以為佢見👻。
      而家冇咗呢種行為動靜嘞。可喜可賀。佢老豆冇身己。

      刪除
  4. 你地講英武我答唔到咀啦,我連打麻雀都唔多曉呀。或者搵日試吓扐條皮帶綁自己响廚房外牆打雀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能四萬會明白點解我哋會遇到佢同養佢。
      咁樣出現法事出有因,要我哋學習同完滿某啲課題同緣份。😄☺

      刪除
    2. 千祈咪主動出擊-勸世文告訴自由兄別養。
      若真係有英武出現喺家厨房窗外,放咗佢算罷嘞。😅

      刪除
    3. 師姐可以代阿花出本自傳
      用呀花角度看世界
      應該好有趣
      畀啲想養鸚鵡嘅人
      睇到真實嘅一面

      刪除
    4. 果然深得我心,真係有諗過寫網誌時用FA~角度表達的。
      例如呢個癲婆初先見佢時郁啲就係咁大聲鬧我,而家卒之畀我馴服到佢乖乖進貢最好嘅新鮮生果獻畀我,叻女。。。😆😆😆😆😆

      刪除
    5. 可以為佢唔去旅行
      就知道感情深厚

      刪除
    6. 旅行:都好多唔同原因唔去嘅。
      3~5歲智商,又怕陌生環境,對鸚鵡同寄養友人都唔係太負責任的行為。尤其遇啱發情期大嗌又難攪。呢排開始畀機會佢再解鎖活動,因為我發覺長期被鎖住佢開始"食煙"。有冇留意到佢條領巾開始稀疏。
      小石人話佢似掹定啲頸毛待人劏。
      (你知啲人通常點劏🐔)
      😄

      刪除
  5. 棍好似係花椒木
    好靚
    佢已經好叻女㗎喇
    哈....

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 多謝,貓。
      要好有耐性,佢尋日先整到小石人流晒血。
      真係,妳哋養兩位小朋友先至係超級犀利。👍👍👍👍👍

      刪除
  7. 饒宗頤文化館
    上次介紹我去食乾炒牛河
    可惜啱啱撞著大維修
    隔咗咁耐到而家都未有去過

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛上網查完,文化館已開返。
      之但係,餐廳已變意法式,打過去冇下午茶時段,亦唔會有乾炒牛河了。我問時嗰位接電話小姐笑咗一笑。

      刪除
    2. 記憶中3至4月時嗰度啲花開得燦爛,我有個畫畫的朋友試過去寫生。

      刪除
    3. 意法式
      會唔會有
      意法式乾牛河呢?
      呢個值得研究
      哈....

      刪除
  8. 咪就係我呢啲人,明知人哋意法式竟然重問有冇乾炒牛河,人哋咪笑,哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈。。。。。

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...