2023年2月9日星期四

睇戲



前幾日,舊同學約飯聚。

咁我問佢哋有冇興趣吃過午餐後一齊睇毒舌大狀。其中一位友人答應邀請。

上次自己去睇尚氣後,呢次又試吓同人一齊入戲院。事關想支持有質素的電影繼續在戲院公映。

其實自從買電視送D+之後,呢半年睇咗唔少戲。近期驚喜係年三十晚已經有神探大戰上影了。連續睇咗兩次。好導演最令人印象深刻的就是在短短個幾兩個小時內,能有條理地處理多條故事線而且環環相扣從中又畀線索觀眾思考。

電影鐵三角由杜琪峯主理的部份,fing頭丸 金片肚兜 現金用同樣的膠袋分別裝住,幾幫人為咗各自所求爭奪時換來換去,呢部份真係拍得好有創意。

講返2月8日佢哋約喺港島區食嘢,咁我就建議去IFC睇戲,超舒服的座位,令我回憶年青時去碧麗宮睇gone with the wind,咁多年我都重記得呢個體驗。

回家後我同小石人講,第二日我哋遇到大家有興趣的電影時都可以一齊去IFC睇。

之前買飛時問售票員畫位屏幕紫色座位代表什麼,她答電影如有音效時該座椅會震盪,可能呢齣戲冇乜特別音效,所以唔多覺。



24 則留言:

  1. 碧麗宮戲院,最好看是那套經典、時光倒流七十年、愛情故事,令人回味無窮,相比、鐵達尼號、更出色,小石人應該沒看過。:)路過的讀者

    回覆刪除
    回覆
    1. 路過兄早安,成日都見你欣賞外國的月光,今次路經此地,歡迎呀。
      小石人對浪漫愛情片完全不感興趣。有次我在家重看時光倒留70年這經典時,觀佢眉頭眼額,自顧自做其他嘢就知。
      我經常會撮講啲睇過的又覺得比較精彩的戲畀佢聽的。對我而言都是一種腦筋練習。
      如果佢有興趣睇的戲,佢通常會看到一些我忽略的角度。^^

      刪除
  2. 最近也有十九歲事件戲外有戲, 好睇過戲 (笑)

    有人說看這套戲不道德, 我倒是想看看如何不道德, 可惜已經太遲了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,都有唔少人講過我哋日日身邊同現實生活發生的事比戲裡情節更出人意表甚至更為震撼,做戲行本來已經難撈...變得難上加難,非常艱辛。
      "十九歲"
      代入自己細個時做咗啲唔光彩的行為譬如在遷徙區小舖喺老闆面前偷話梅,無被發現。小五轉校到較遷徙區小學高好多水平的修女學校,學業跟唔上,在高一級的班房黑板前,十多個同學一字排開畀一個姓王的英文女老師摑面(何其壯觀)。我同丈夫都不約而同地表達唔想自己啲瘀嘢公開哋無限looplooploop。
      此紀錄片啲當時人咁細個就由父母作主簽同意書,似乎啲大人始料不及事件對小少年們的傷害性。
      你睇導演同五個女孩的合照,其中一人的表情,另外一名當時人估計係拒絕合照加事前用唔同方法渠道表示反對將片中有自己部份上映。
      喺法律上齣戲的負責人係有權採取法律行動追討,佢冇咁做同停播真係一個好好的決定。
      我會選擇啲人自願畀人睇的,睇戲睇演技已經好滿足。
      又,我哋成長又有一定成熟心智的人覺得好小事,對細路或者細個再某方面受傷害未解決的人可能係天塌下來咁大件事。

      刪除
    2. 看過了阿聆的萬字文, 又看過很多包括校內和校外人的影評, 可惜沒看過正片 (也應該沒法看了)

      綜合各方描述, 給片整體而言應該是一部帶有正能量的作品, 而涉及的私隱亦大概只是以旁人角度看微不足道, 但對事主自身有點刺激的事物, 為了一時的對錯, 為了要表達反對, 為了確保意見被尊重, 為了要填平感到被騙的不滿, 結果把承諾過要為學校籌款的事搞砸了, 自己又何嘗不是背叛承諾? 結果得到道歉之餘, 可有想過又失去了甚麼? 還把事件由家庭糾紛弄成新聞話題了, 這只是贏左場交, 輸左個家, 可惜了這部電影.

      刪除
    3. 我沒有匿名君般看這方面大量資訊。😊
      我從以下方向思考:
      籌募學校重建經費是誰的責任?
      是誰對學校及電影公司承諾?
      其中一些簽署過程既然有行騙成份,那麽承諾還適用嗎?
      導演及電影公司初先對反對聲音的態度是解決問題還是無視而一意孤行?
      繼續上演對當時人們做成的困擾,頭家會不受影響嗎?可能而家已經日日拗緊點解你哋當時要以監護人身份幫我做呢啲決定而家嘈屋閉。唔喺有轉機的位置修正,後果更嚴重。
      齣戲呈現得幾正面都不及內裡和實際對人的尊重重要。

      刪除
    4. 的確以事情的表面而言, 正常人都應該覺得是成人在欺負孩子, 不尊重他們的私隱和意見, 一意孤行地欺騙和出賣他們, 而且既然學校和導演都認錯了, 那自然是他們問心有愧, 我最初接觸這單新聞時亦是這樣想.

      但越是認真深入了解, 便越是覺得不對勁, 萬字文中除了理解到導演不讓他們參與製作, 也看到無論多少人說之以情還是曉以大義, 還是寸步不讓, 即使把事情砸了也在所不惜的態度, 整件事有點像那種學生發動媒體爭取回應訴求的既視感, 而最後以雙方撕破臉皮, 阿聆大仇得報作結, 我倒是開始同情大方宣佈自己認輸的那邊了.

      刪除
    5. 其他人我唔知,對事件我冇輸或贏的判別。使別人生活得美好點,就是大家都會好起來。
      佢哋辦教育的,呢個係身教。加之,可能佢哋強行繼續上片,票房的錢不抵聲譽,甚或冇咗別的籌款途徑更變成得不償失都未定。
      佢哋拍片的,有noise有迴響,我又覺得套片唔會冇機會重現江湖。

      刪除
    6. 成套戲開始時有十多個女仔參與, 過程中有數人放棄繼續, 最後成片係有6個女仔。

      如果當中有人唔願意, 點解唔可以好似其他女仔一樣, 系更早時段舉手話我唔再拍, 最後描述校方妄顧當事人意願, 非要用個當事人既片段不可? 事實該片係慈善性質, 無需要一定要剪夠90分鐘, 或者某主角一定要出場。

      表面上睇唔到理由製片方/校方非要對當事人特別對待強她所難
      --Dogdogchi

      刪除
    7. 要是大家都希望使別人生活美好點, 世界必會變得更美好. 不過, 現實是幾乎所有人都只會想自己生活更美好, 而要令自己更美好往往其他人就無咁美好, 一家人都無情講. 大人贏細路輸唔好睇, 家醜一外傳, 贏都要變輸, 人要面樹要皮, 結局大人認輸好合理

      刪除
    8. 回dog兄:
      在戲院公映呢個位出現雙方最大爭議。據am730 2月9號游大東之撰文爭議12年時序得知最初由事主父母簽署的第一份同意書係"允許攝製隊拍攝女兒在校內情況,並同意製成紀錄片放映或分發(DVD)之用途。"
      開展呢個咁大projet時,無人知道係點拍點處理,可能導演都係邊走邊諗。何況被拍攝者們。
      尋晚睇咗好多有關事件由媒體對該導演的訪問及不同人的評論後,我覺得呢齣唔係純紀錄片,裡面加咗好多導演的個人編排同計算,例如其中被攝者的拍廣告同微電影的就業機會,咁先拍到某當時人的前男友。表面上係紀錄片,實質有啲情節係人為安排出嚟的。
      估計校方係完全放手畀張導演拍的。據個導演自己講,拍攝課室情況嘅方法係好遠吊個鏡頭,即係學生們未必知道影緊佢哋亦一定唔知佢影緊啲乜。第一年係喺學生唔知情下錄晒啲對象由家中起床到晚上睡覺前的對話。導演又話佢自己剪咗幾年片。其中一個例子係個副校想導演剪走"用神的愛浸死佢哋"呢句,導演係強勢回答冇得剪走。可想像佢喺呢件事上有絕對操控權,同埋過程中佢收到學生們不情願時的反應。






      刪除
    9. 回2月10號435匿名君:
      人在世第一樣最重要事情係要以不故意傷害別人下令自己生活美好。未做好自己點感染到其他人。
      亞洲人大多數都係重用緊家長式方法甚或我為你好諗法去育養和對待後輩,有啲受者已經習以為常而且不知覺哋合理化咗個做法。時代演變,一方面有人鼓勵新一代獨立自主,勇於發表自己意見之思維,對舊派思想的人帶來重大衝擊,另一方面又會有人面嗰浸開通,內裡卻不自覺地被傳統想法牽絆。
      面子梗係非常重要,做到方方面面都肯承認過失,別人兜口兜面反對拒絕都處之泰然者應該已經位列仙班唔使喺娑婆世界輪輪迴迴了。

      刪除
  3. 錯白字更正1.倒流2.細個在
    ^^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 有出去有啲"唔同"嘢寫吓。普通過白開水。

      FA~已經高空發展,飛上房內高架設施。咬爛晒啲嘢,鑊鑊新鮮。

      刪除
  5. 呀 F A 有妳哋就幸福啦
    我個friend最近隻雀比獸醫間接醫瓜咗
    唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同唔同上次你喺blog度講驗嘢驗咗過皮都唔知乜事嗰位朋友隻鳥呀?寵物一有事個主人真係好慘。
      我唔畀FA~食跌過落地啲嘢的,佢自己執嚟食因自由放佢成間房飛嚟飛去上天落地就睇唔到咁多。

      刪除
    2. 係呀 而家啲醫生收費混亂 態度敷衍。 半個月時間
      用大幾萬蚊到頭來還原基本步
      =放棄治療
      一陣又話可能係雀熱病
      打完三支毒針
      然後e咗一個星期又話要照內窺鏡
      話內臟有個傷口
      然後再一個星期又要種菌 驗便便
      可能有真菌感染
      然後就再沒然後了



      刪除
    3. 聽過程想像到你朋友的痛苦難受同折騰。隻雀仔經咗咁多痛苦走。無常到來,盡咗力面對,旁人講就容易,當時人要接受殊不簡單。

      刪除
    4. 好巧合
      已經有幾隻喺我手上走咗
      包括啱啱講嗰隻
      本來想轉換一下環境畀佢靜養
      可惜
      最後一程都喺我手掌心內
      由温暖變做冰冷冷亦只係十幾分鐘時間


      刪除
  6. 年代不同了,現在因為太多網片及短片,妳難坐在戲院兩粒鐘唔郁睇一套戲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 年代不同了,現在因為太多網片及短片,妳難坐在戲院兩粒鐘唔郁睇一套戲。

      刪除
    2. 淘兄,黃子華話齋,睇戲似一種儀式。喺戲院睇會非常集中精神同專注。要搵齣精彩的,成130蚊一張飛😊。
      多謝露真身傾偈,有連貫性又知同邊個對緊話,over over

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...