2022年6月14日星期二

有賣有買

呢個網誌自從我識咗小石人之後就多咗唔同嘢寫。。。寫佢啲興趣 玩物。😄

前嗰排去米兄同無忌兄雅誌留言,系統成日都話發生錯誤留唔到。唔得我就唔重覆又重覆了,用乜易得返變咗發神經咁五 六個紀錄。

6月7日$355.6賣咗 100股趕交所lu.事關譚生成日話每日成交低唔值呢個價(佢成交幾多先值乜價我真係唔識計喎)。又睇咗亞豬視頻好清楚咁告知有關鎳爆升時LME取消某些交易畀苦主入稟告佢,如勝訴可能港交要賠償,視頻表示巿場對該消息沒有太大反應。我都照賣咗lu。呢刻冇反應,到想做低個價時就鋪天蓋地,其實好多時任有心人噏而帶方向。

今日回補一注之前賣咗941同部份386作價分別$49.3同埋$3.67。通常啲人猛咁叫人買,就係好消息派貨。有啲散戶重話今次中移唔會賺息蝕價,點知又逃不開魔咒。有一次小石人話5拾幾蚊冇賣跌返去4拾幾,😊真係估唔到咕喎。有啲情況係賣晒升翻天個個有經驗的我等都試唔少。揸住唔放上落巿時要有超強心理質素。密食雞糊到佢火箭升空又追唔返。好難捉摸。。。。

打開佢強積金賬戶,呢次都打理得幾好,出出入入之餘,決定繼續留返1/3香港指數追蹤,其他伺機撲殺。

好早前做落的期權,巴巴今個月應該要$14×接貨,恒安$40都多數要接。銀娛$32怕且唔使接卦。

佢呢排多返品茶,唔同年份的藏茶。我又係唔識~糊裡糊塗有得飲,呢啲係佢十年的結果,我嘅情形就完美展示咗食幾多著幾多皆有定數。

佢話相中嗰餅係睇住師傅人手用石磨示範壓製~所以佢唔捨得飲住,咁就試機製嗰啲先啦。



 

14 則留言:

  1. 佢啲係好嘢,你真係唔識寶😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,係唔識架。托兄之鴻福,呢排佢撻返著條茶癮,我又可以搓著手坐享其成。
      佢嗰日返嚟話都未傾到音響,真係投緣。😊😄

      刪除
    2. 係呀!我哋都傾咗成粒鐘,如果唔係屋企人等緊食飯,都會傾多陣。下次如果可以一路飲茶,一路傾就爽😅。

      音響退哂燒啦,只係用 Kef LS50 wireless II,一部攪掂。

      刪除
    3. 據佢講,嗰時去賣壺間樓上舖,佢有帶埋茶上去同嗰個亞伯住飲住睇啲藏品。
      佢帶我去時冇預約,幾次都摸門釘。

      刪除
    4. 不過上網睇過,都幾貴,我諗我未去到個個階段捨得買,不過行開會走上去望下。

      刪除
    5. 要預約架。因為嗰個人已好老唔係喺舖內等客。
      係呀,唔平,所以小石人畀條link你參考,等兄有個概念。

      刪除
  2. 48.3入左上海機場,時間追不上白馬,更何況係喺疫情底下吞下虹橋嘅上海機場,以前說的不是這個以後的上海機場,未來再上一個台階可期,只是我買的不多😂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐冇見呀,你近來好嗎?
      老行尊話齋有賺就好^^弓起晒。

      刪除
    2. 還可以啦,忙工作,上班下班睡覺,行屍走肉😂。
      今天才休一天。

      刪除
  3. 我都有啲不能移動,不過50.1元,交電話費。🐱

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻好多人等佢一飛沖天。

      刪除
    2. 佢唔向下移動我己經好高興, 我驚等到七個G都係得50蚊就真係GGGGGGG啦😂

      刪除
  4. 其實3發發嗰啲只不過係因為宜家量化寬鬆收水影響佢,佢升咁多年都係因為量化寬鬆咋嘛手續費貴到阿媽都唔認得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 生髮髮賣仔莫摸頭,行動前想過考量過。
      反而隻巴巴。我來來回回諗咗好耐高唔高追。好彩賣完有在相對嗰時高位入返,比而家低。✌

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...