2019年3月19日星期二

第一次試買衍生工具

7300  FI南方恆指
這反向ETF透過期指進行操作,
今日以作價5.16買入,
不少散戶評論佢食價厲害郁得少。
佢槓桿溫和(1倍),100單位收取每年0.99%管理費(還要加上一些不知名收費)。
睇完啲條款,考慮過自己的情況都可以限注試吓。


ETF簡介:
http://www.aastocks.com/aatv/video/1058/9

19 則留言:

  1. 人 本身就係左手與右手博弈零和遊戲
    因此我選擇遠離槓桿
    心魔 易放難收😷

    回覆刪除
  2. 真誠而有智慧的留言,有如花瓣觸到湖水泛起漣漪。偶然放心魔出來逛逛,限額限碼勝於牠經常在腦內徘徊寃魂不散。多謝鄉下仔提醒我睇路。😄👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 出來逛逛 ~
      亦要用條大鎖鏈鎖住佢 再用黑布包住佢個頭
      然後植入晶片 哈……
      心魔好古惑㗎!

      刪除
    2. 俾你估中晒添,2W兄提完隻兩倍,我又諗吓恒指再升高啲會唔會買😅
      要睇緊啲呢頭猛獸先得。。。sit😁

      刪除
  3. 我之前得閒,都玩過熊証及7300,牛熊証真係唔岩玩,壓力太大,唔攪了
    7300留意過,應該跟恆指升跌反向,但真係跟唔足,蝕價太多
    反而7200就比恆指升得多,冇蝕價,所以有機會反而會買呢隻

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛熊我完全冇花精神去研究因絕對唔會掂,我唔鍾意俾人睇住嚟食嘅感覺,大戶好多時都會喺夜期郁手刴(呢樣聽沈振盈講)。
      有見你買過7300跟住好快就放,一倍槓桿係跟得少重要在價位扣埋管理費加其他不知名費用。
      剛(目立)過7200兩倍槓桿,收費同7300相約。多成倍自然升跌加倍力度。
      我有個疑問,若大巿跌得好深,隻etf升咗唔知會唔會有人承接。。。

      刪除
    2. 呢兩隻成交額都多,應該唔會冇人接

      刪除
    3. 2W兄有股票在手若再在高位買反向ETF,平衡風險👍贏面又高啲。

      刪除
    4. 呢兩日恒指跌,我唔明點解7200反而會跌

      刪除
    5. 我終於睇明。啲ETF冧把後面有個數字同+-號係代表佢係正向定反向及槓桿倍數。7200係正向兩倍;7300係反向一倍。。得咗😄

      刪除
  4. 讚!通常感到生活幸福美滿時我也會參予衍生工具.

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸福美滿😄多年忠實blog友確懂我。。哈哈哈

      刪除
    2. 咁講我近排都算生活幸福美滿喎....哈哈

      刪除
  5. 最近我重新提筆,更新網誌「股市漫遊」,歡迎師姐入來討論。
    https://stockcruiser.blogspot.com/
    我也在網誌清單加了您的 blog。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,已增Edward兄之網誌於本人清單,祝投資順利^^

      刪除
    2. thank you

      7300今天正好為組合發揮對沖功效

      刪除
    3. 看來小弟遲下都要試吓買D旁身。

      刪除
  6. 看雖笑笑到最後。哈哈!路人丙

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,路人有沒有興趣也寫寫網誌,見證誰笑到最後....

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...