2019年6月25日星期二

大嶼山民宿(多圖)

年頭去過長沙同貝澳民宿,因為當時係農曆新年,搵嘢食係該次主要處理的事情。
嗰段時間,貝澳係會睇到舞獅舞麒麟,聽到熱鬧炮竹聲,嗰次住處露台見到棵好大的象牙花樹,重近距離見到义尾太陽鳥。
期間去過大佛同大澳。
(因為行程冇乜特別+上情緒病冇心情寫網誌...點知剛再同小石人傾返呢個旅程,佢話寧靜各有特色,兩間民宿在天台燒嘢食都好舒服。)



小石人在其他地方尋覓的义尾


陌生厨房搵唔到油同調味料嘅一餐

 大澳文物酒店


長沙民宿天台眺望景觀,呢個房源一路冇再出租



六月中同小石人相識紀念日,又再去大嶼山過兩夜。今次選梅窩,呢度係去過幾間民宿啲用品最齊的。要用嘅厨具都有,房東又特意預備各式調味料,一睇就知係新買冇用過但開定俾房客用,感覺很貼心。

銀礦灣我小學去過旅行,一隻蜆都掘唔到,好記得嗰時啲同學俾咗7至8隻同豉油碟咁大的發財大蜆我。

鏡頭轉返嚟現在,第一日去咗游水,水退得好犀利。原來嗰度泥灘踩落去好似慕思蛋糕咁滑。感覺好得意。第二次再游時係平日,雖然時晴時雨但近乎包場,,,,正。我哋重喺海灘聽男高音Andrea Bocelli嘅歌,跳咗一陣舞。

其中一日去咗迪士尼,事源上年完成老渣某些條款攞到張一年免費入場商務通行證。小石人話睇魔法書房同獅子王慶典舞蹈同歌曲都好專業。鐵甲奇俠3D片 射擊遊戲返洗兩次。

 銀礦灣


美麗月色


食好啲入咗呢間嘆住冷氣睇卡通人物巡遊

現場好膠





12 則留言:

  1. 貝澳長沙乃自某青少年時露宿(營)之地,梅窩自從有車路直達大嶼后失卻踏腳石之名,人跡罕至。我古姐一文為AI重遊年幼舊地,感恩😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 勾起AI回憶,美事😎
      想我四萬當年遊山玩水露宿荒郊一定樂趣多多。
      你古姐年少時梗營過幾次,記得一次竟然有人預備一隻冰雞全體要我和另一營友通頂將之燒烤。。。哈哈哈。

      刪除
  2. 多謝介紹, 又一氹老婆好選擇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 介紹對你有用真係開❤。

      刪除
    2. 正如自由話齋,梅窩冇做踏腳石後平日比較寧靜。
      食肆生意也淡起來了。麥噹噹同俾外藉人士打躉的酒吧就做得住。

      刪除
    3. 都冇法子係代價 若今日仍然以港口貿易服務歐美而冇轉做自由行服務內地的話。 各方面同現時都會係相反 全局一盤棋冇人能夠獨善其中

      刪除
  3. 師姐可否介紹在那裏訂住以上民宿,價錢多少一晚,先謝過!愛民宿

    回覆刪除
  4. 愛民宿君,你/妳可以下載民宿apps,根據指示登記個人資料。再找喜歡的地點入住。建議細心查看房東評價以保障自己入住可靠民宿。價錢是可以在你提供了訂住日期和日數後看到的。我會選用較低信用額的咭過數以降低風險。
    恕我不能在公開平台說得太詳細。因我在網誌有訴說很多私人事宜,我不知道在披露資料給那個匿名甚或千千百萬萬個匿名。。。請見諒☺

    回覆刪除
  5. 明白的,已足夠,謝回覆,祝生活愉快&常收息!愛民宿

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...