2021年8月5日星期四

採寶蘭

小石人曾告訴我,他的同事買了港交所,又有一個買了美團。談及期間都是這兩隻股價升得好勁時。
我每次聽到都是支吾以對。
最近有一次我問他,覺唔覺得啲同事賺大錢好犀利,你老婆就成日都浮浮沉沉,經常都告訴你不成功經驗?
他沒有回答,似默認卦。
我說因為我是告訴你買賣股票的真象,我諗你啲同事都一定輸過錢,可能是大錢,但他們只告訴你英明神武的彪炳戰績。

有人可能會覺得賺權金好似喺雞舍取蛋,定時定候有收成。如果是這樣,個農舍應該是裝咗機關,捕啲定時定刻一早做定晒嘅採收者。

由細到大都鍾意睇卡通,記憶中是近幾年先冇興趣再睇。想60年後出生的,很多人人生中都有一齣印象深刻的日本動漫,而我大半生人中,最喜愛的動畫是全職獵人。

當10一、二歲的小剛考取獵人執照時,其中一條考題是取得抽籤隨機其他參加者胸襟的考生號碼牌。而男主角正正要取的是全場最強的考生希索加之牌子。剛恐懼卻又興奮,深思突襲策略;不停練習用魚杆鈎走物件。
其實考生們一知道試題是取及被人取牌那刻,近乎所有人都收起自己的牌子。唯獨希索加,強者就是充滿自信,最怕你唔來的姿態。
那麼剛怎樣部署呢,由於自小在森林長大,有著野獸捕獵本能地收藏生命氣息監視目標,就在目標出手捕捉其他生物的一刻是最專注的,剛就趁這0.001秒同時出手鈎走希索加身上的號碼牌。。。心跳加速但又好開心。

講咁大段,我哋散戶買賣期權,大部份時間,我估對手就是訓練有素、數口精、資源豐富,各方面裝備都比我們優勝。要戰勝他們,就是要在買賣那一刻比他們專注,而我們要趁獵食條件乎合時才出手。SP個股大跌時;SC個股大升時。而不是規律地做定,而且做的時間要心無旁念。

~ ~ ~ ~ ~

近期做了270、700、9988短炒。

28/07/2021將小石人和我的強積金由保守分別轉30%和50%到香港股票/中港股票/恒指基金。

04/08/2021停止月供股票計劃,當時主要是用這方法培養自己別老是心急微利收割的心態及讓小石人可以有意識地儲股收息。前者,將相對現在高位賣晒匯豐的資金入咗941同1044,昨天決定用餘下資金做1044期權操作,此舉較月供更靈活和儲錢機會高些。當我告訴小石人我們的月供戶口開始有時有微利時(因接近8成持倉的煤氣近日有上有落),他很是奇怪,在他印象中我哋呢項計劃蝕到有排追唔返😝😅

寫網誌期間,他又說我自從做了期權買賣之後思考多咗。

其實我經常都在思考中呀~呀~


 

4 則留言:

  1. 咁又未必,香港期權是莊家制,所以對手就算唔情願都要做比你,因此做期權對手可能是自己的心魔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 越買越多,輸咗想追返,觸及孖展安全邊際而冇足夠資金接貨,行著綱線冒爆廠的險是為心魔?
      ~ ~ ~ ~ ~
      點樣先攞到對手唔情願畀的價位。。。

      刪除
  2. 買買賣賣做得多實有啲case 係大賺,但overall 真係股票賺到錢在普通人當中大概十個得一兩個 (blogger 有少少唔同,因為寫blog 的都係倖存者,好少輸死左又有心機去分享輸錢經驗)。朋友同事講啲威水史當然視作買馬一注爆冷之類,聽下吹下水OK,但無必要放上心呢。

    港股期權難做主要係因為個市場細。除左少數巨股外 bet/ask 差價闊到唔想做 (我唔知你點做到1044 期權,我自己睇到45 call 做緊1.15/1.36,咁闊價差下去做就更難贏)。

    期權當然唔可以當收租咁長做,執十次銀仔,只要一次gap down 就輸返出黎。

    始終做一張SP 最大的風險等於你現價買入一手正股。期權的風險不在工具本身,而是我地不知不覺中放大倉位令自己承受不必要的風險呢。

    近兩三年開始掂期權,我自己係覺得期權易玩過正股的呢。重點始終係唔好貪心同冷靜...

    回覆刪除
  3. 因為小石人在投資/機都係零認知,所以佢有興趣想聽時就慢慢滲畀佢知多少少我做緊啲乜嘢。。。
    "overall 真係股票賺到錢在普通人當中大概十個得一兩個"
    好同意。你哋壯年,有經驗、技術又有工作,在買賣中可以參與較高回報/風險的項目。大家都寄望成為贏💰的倖存者。
    多謝耐心解說港股期權要注意之處給我知,網上同視頻所找不到的珍貴資訊。下次再做期權時多加觀察、留意和思考價差情況。
    唔好貪,有機會、較有肉食先出擊,最緊要係保持心態同資金都可承擔起的倉位,有錢SP、有貨SC。

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...