2018年6月21日星期四

侵侵背後的盤算

侵侵乃一不擇手段生意人,只要對佢有利益而且係講緊侵王國版圖擴張有增長的就近乎冇底線乜都做得出。

話邊間公司財團負面言論,之前會唔會已沽空咗先出消息?趁低價入返好嘢之後又話有商量。。。枱面為利堅國攞到著數後就改口再扲過條水喉,務求在談判桌上攞到最大鵰!

反覆無常本身就係一種策略。

對崛起大國喺枱底不停商討特權優惠做生意,試問會唔會俾佢塌下來。當然如果㧬抵晒再有更大好處係完全唔會手軟。

睇見侵侵同金仔握手一幕,兩個都係講咗唔算數的同類,賭仔等住錢去博殺時跪地乜都肯制。到攞到佢想要的就唔會記得應承過嘅嘢。

小石人話,佢哋兩個都鍾意講:「you 're fired!」,一個炒人另一個就將人砲決。。。

8 則留言:

  1. 有位高人對中美貿易戰有句評論好到位,[玩大富翁遊戲的真正富翁,會否想打爛哂D棋呢?]
    侵帝背後班金主,也應該不會有興趣打爛全球最大的市場吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 會。。攪到好似世界末日的假象,人心惶惶恐慌性抛售,俾佢哋買石澳淺水灣等所有成條街。。。亞土仔起晒摩天大厦等蟻民踩埋去倒閉,然後征服全世界^^

      刪除
  2. 我一向支持佢,天天發言,令妳麻木,朝秦暮楚,還勇於不斷炮轟難纏的傳媒,不給他們坐大,好欣賞呢个富人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 侵帝連任機率不低,分分鐘仲有六年俾大家欣賞同鬧 ><0

      刪除
    2. 汝之甘飴 彼之砒霜
      如果講賺錢有權有霸氣佢叻到盡,完全真我性格鍾意講乜都得直情係現世標準「最快樂」的人。
      我看到的是一個機遇。距再可以入貨的日子又近咗。 ^^
      真人近日咁少出場,係咪潛修中?

      刪除
  3. 三人行兄,佢佈局攪到天下大亂,可能其中一個原因都係快啲整冧晒啲嘢搏大選時攪返起息從而連任。但我諗佢到時個如意算盤敲唔響了。
    1. 上次通外敵做手腳但上咗位就攪埋俄女,呢啲所謂盟友笛應該唔再吹得郁了。
    2. 經今期將美帝苦啲政策完全推倒令國家元氣大傷,所有o靚仔又唔賣賬,全球性得罪晒啲國家,內部死都要死件出嚟攞返個寶座。
    3. 美國優先攞到的票,背後物價因貿易戰貴咗咁多,啲選民又會唔會再選佢呢。憎佢行事作風的人又會出嚟投對家。。

    我認為佢唔會連任到喇^^

    回覆刪除
  4. 政治之道,不如我等平民百姓所能理解。。快樂人生之道,閒時參加兩日一夜遊"大韓"內地之旅,來得快哉合意。,,讓子彈去飛。*_* 路人丙

    回覆刪除
  5. 當條紅衫魚已經變咗大青蟹貶咗成一半購買力,當要參與巿場博奕時就不得不嘗試去了解。。。 ^^

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...