2018年7月4日星期三

山雨欲來

昨日早段跌9佰,同小石人講我有鬆毛鬆翼的感覺。。。零持股人在這時間掩蓋不了的喜悅。

唔係唔想買只是按奈著自己。前嗰排我追蹤住的101,見佢跌到好低殘本來想喺派息前入,最終沒有執行而錯失咗財息兼收機會,但如果我冇見好收割,咁而家就會係賠本喇。

點解咁審慎係因為98年買埋啲垃圾,到一嘢插落嚟時,最終輸咗接近成球後離場。今朝睇網友們交流講股災實況勾起呢段猶有餘悸的回憶。

08年喺資金唔多的情況下捕負傷獅子令我覺悟到不可將大部份資金放在一隻股票身上,亦提升了接飛刀技巧至千祈唔好密密接。

好多時過往令人有斬獲的戰士,當佢雄風不再,一不留神可以導至災難性損失,所以咪淨係睇住個食糊位入。857 就係一個好例子,賺咗幾次10%,突然唔知邊度嚟的運氣,佢開始倒下來我沒有用血肉之軀擋,甚至到股價四腳朝天我都冇再沾手。呢隻嘢我諗輸死唔少人。。。

14年唐老鴨被圍剿嗰役由$137追到15年$65,就算佢平到$4x縱然我有充裕資金在手都冇追因為已經到咗預設個股上限了,最終係賠咗幾蚊離場,成個過程輕鬆自在冇壓力。我對於自己能嚴守紀律感到自豪。

分享咗呢啲經驗,小石人問我有冇贏的個案?內銀暫時每次都係財息福星,講咗好多次地方債同內裡令人咋舌不利因素,但佢就成為不少好息財務自由修行者走進康莊大道金鑰匙。

奉勸冇乜博奕經驗網友們唔好睇咗賺大錢師兄們網誌就跟買,個個人嘅口袋有幾多本錢唔同,佢用緊九牛一毛去試水溫玩吓,其他人在不知情狀況下成個人跳落水,潭水孰沸孰冰甚或沒頂之際方記起原來未學過泳術時已太遲!

獲得美好成果網網千斤例子背後是經過千錘百錬洗禮。


9 則留言:

  1. 持股低於50%壓力太大,因為冇(少)息,等於失業,我瞓唔著。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢啲咪就係高人囉。見你話有高沽我成個放心晒,下次股災你大大棍二千萬嚟緊^^

      刪除
    2. 其實我有一半持股跟恒指冇乜太直接關係,齋收息。

      刪除
  2. 只有在股市輸過錢才會知股市的恐險 :)
    我在98年都輸過百萬, 所以學精唔再在不明朗時刻買股票, 一樣現金流不絕 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Lisa姐四處奉勸世人在鱷魚潭摸蜆要小心提防,明就明唔明嗰啲人係要親身試過先知驚。。
      能夠印印腳嘆住靚茶笑看風雲有幾人,學精加埋好多因素的結果^^

      刪除
    2. Lisa对,一定要輸過大錢先曉賺錢。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...