2015年12月2日星期三

人民幣 ·別了

今日會將所有人民幣全數兌回港幣,因為人民幣已成功被國際貨幣基金組織納入SDR(特別提款權)貨幣籃子,隨著該貨幣邁向國際化,較自由浮動及受外圍因素影響更大,持續貶值的風險大大增加。

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 望係咁望,前嗰排內銀用到第二注資金,跟住又進行短期獲利,而家處於進可攻退可守的有利位置。我仍然係一個投機者哈哈哈哈呀﹗

      會長呀,我又儍儍地於$65.35入多一筆2888了,無拘泥於碎股賣咗啲供股權入正貨,都係一條數。

      呢個理財遊戲越嚟越好玩~^^~~

      刪除
    2. 呢啲股份, 放响度百幾二百年都應冇問題, 有事到時搵我.

      刪除
    3. 呵呵、勁~~~~低位搶錢、我已看出你的未來相當有錢~~~

      刪除
    4. 禪師,百幾二百年到時要揾你就真係下一世嘅事嘞...善哉﹗

      刪除
  2. 做得好、人民幣全數兌回港幣
    之前人仔差不多高位1.25左右、眼見A股大跌時4月左右、飛鳥、飛鳥嫂及飛鳥媽都全數換回港紙~~~
    猜估大戶會提錢導致人仔會跌~~~
    但最估不到8月後央行一天降3%、之後跌至1.2彈回1.22、現在是1.21
    當然來來去去只是0.04的分別、也不是什麼大錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 銀行嗰個妹妹仔,一臉狐疑咁重覆提我事關有3厘幾息。為咗增加炒賣成本,兌換價比以前劈濶咗,尋日嗰間銀行只係1.197。呢啲人仔有部份係早年在內地螞蟻運糖式兌嚟買樓,算係止賺。合指一計0.04有幾隻雞,不過冇嘢係長升或長跌,拿捏最高位最低位係要幸運之神非常眷顧~^^~~

      刪除
    2. 講起人仔買樓、飛鳥媽在2000年鄉下都以在內地螞蟻運糖式買左層10萬的樓(那時人仔約1兌港元1.02)
      聽講己升到40萬、但鄉下地方不長住點找買家~~~升左都放唔到~~~

      飛鳥覺得如果那時買的是中山、番禺都好、有價有市又近、唔賣住下都可以當渡假~~~~
      結果飛鳥媽老了、2-3年都返唔到一次、錢似掉進大海(為了鄉下情義結)~~~

      刪除
    3. 喺內地買樓係幾複雜架。我有個朋友佢就係喺中山買咗樓,但到想賣時原來漏咗張文件導致賣唔到﹗我亦有親戚喺東莞置業佢比較好彩係前期買,發展商後期又係冇做啲契之類嘅嘢。

      買賣時靠晒啲地產,而啲乜費物費好多,轉嫁在買方定賣方身上都可以。

      我買部份人仔嗰時係2005年都係港元值租啲財息兼收...

      刪除
    4. GOOD財息兼收~~~1.05=>1.197、賺左成個人仔中期升浪了~~~
      而我也不知點去繼承飛鳥媽的房產權、如果將來要做行使遺產~~~
      所以我城日叫她返去找鄉下地產代理或買家出左佢~~~
      但飛鳥媽話在香港內銀收息一年都多過樓值、懶得理~~~

      刪除
    5. 飛鳥高人喺理財投資咁精明,可能另有後著...山旮旯咁遠的鄉土情,念舊仍想有不同形式的聯繫,話唔定第二時嗰間屋同地升價百倍又想你返去處理下啲嘢有唔同人生體驗呢.......哈哈哈

      刪除
    6. 返過去鄉下間屋、到南京後仍要坐2次車、廿年就舊得好緊要~~~

      因為是舊樓、所以是大馬路上的物業、但我真係唔識應那裡的生活~~~~講慢又冇台中咁慢~~~
      (小弟家人是逃難南京鄉下=>台灣鄉下、之後來香港定居~~~所以跟爸媽南京台中鄉下都體驗過~~~)

      老實講南京鄉下那邊發展真的好快、建左好多新樓但都係死城~~~可能有淘、想買咩都得~~~
      而台中鄉下那裡真的很落後、最多是田及廟、但住落反而體會咩叫閒情逸誌~~~

      刪除
  3. 果日我同我朋友 番佢鄉下(大亞灣)果邊,距離羅湖汽車站大約個半到兩個鐘車程...朋友既阿媽,阿姨都話應該係鄉下買多D樓,事關現在樓價比較平,有升值空間。
    但我睇過周圍既環境,多數人都係樓下開鋪,樓上做自己既安樂窩,令到我覺得D人租樓既需要,並唔多,加上附近有不少新樓,但都是空的單位,令到我十分卻步。
    但自己又無係大陸有住屋需求,亦唔會經常番去
    你又點睇呢個現象呢?

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...