2023年5月20日星期六

Outward bound


 做緊第一份工時,間機構有畀錢送員工去外展訓練。

食物方面,總之攞咗喺個碟上就要食晒,蠢蠢的我見到啲通菜洽到黑色重走去夾,史上最難食的一碟臭腥味嘅嘢。

有個外籍青年教我哋呢組人(中型卦)駕駛風帆,幾張jibs載10幾人嗰種。記得跟住會畀某啲學員當captain。嗰個男仔當船長時好得意的,佢會每次嗌人做嘢時自己走埋去人哋個崗位落手落腳做。

除此之外,在岸上有另一年紀大長鬍鬚的外籍人士教我哋急救。嗰個salty worm鬼佬。喂,人哋扮dummy佢竟然問個女學員示範人工呼吸時可唔可以真嘴。後來有一次同呢班學員再聚會時,聽講有啲女仔接到呢條友嘅騷擾電話約佢哋出去。

講返重頭戲荒島求生,要喺個島上執啲用品,諗方法10幾人由荒島去返主大樓岸上。另一組人成功。我哋就有人執咗個由竹綁成的大三角形,個諗法後10幾人游水推動個三角竹棚。係唔成功的。

一來件嘢阻水,二來組中有人唔識游水。有冇試過在海面上秒剎間風☁變色,成個天黑晒刮大風兼落雨遠處閃住雷(記得收衫呀)。。。好驚!

跟住啲員工似海豹部隊咁坐住吹氣艇嚟問我哋是否放棄是次任務。當每個人都同意後,佢哋話唔會直接送到我哋上岸,每人用手抓住快艇邊啲繩,運我哋離岸一定距離自己個別游上岸。

頭先咪提個有人唔識游水,古姐出場拖住佢一齊仰蛙腳撐埋岸。

小石人:"咁個男仔有冇追妳呀?"

我:"感激就會。我諗多數唔會追個一見到就諗起自己瘀嘢嘅人卦,況且我唔係靚。。😆"







24 則留言:


  1. 蜥蜴好似係雞公蛇
    不過顏色又唔同
    以前喺中葵涌公園
    嗰度都幾原始好多大樹同埋松鼠
    有次同隻鸚鵡曬太陽
    忽然間草叢走咗條石龍子出嚟
    佢肚腩有我大髀咁粗嚇到我
    即刻喺地下拎番起隻雀
    過程大概半分鐘
    佢見到有人即刻又走返入草叢
    睇唔清楚係咩品種
    不過一定係石龍子

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁叻仔嘅,我上多兩張畀你睇。上網查係你講的雞公蛇。
      我唔識呢啲爬蟲的,不過石龍子成個人的大髀咁粗真係幾得人驚。
      我覺得摩星嶺先恐怖,有次小石人師父叫小石人一齊去嗰度幫佢拍耍太極片時,我獨自一人在涼亭,就聽見附近草叢樹林有好多"沙沙"聲,再行去有啲空置石屋,有條一米以上的蛇喺我前面躝過,嚇到我就算佢哋錄緊嘢都叫咗聲:"有蛇呀!"

      刪除
    2. 嗰時帶鸚鵡曬太陽有冇用放飛繩?
      尋日睇咗條片講西貢蟹哥收養咗好多人哋棄養的鸚鵡,呢個人講實話。。。日日都有畀鸚鵡咬😄

      刪除
  2. 我係剪咗佢左右三枝飛行翼嚟養㗎
    佢一樣可以飛但只能夠滑翔唔可飛以太高
    雞公蛇 曬太陽後會變到火紅色
    人哋話呢個時候咬人會好痛
    不過未曬夠太陽嘅時候佢好容易就捉到

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨。

      係喎,唔醒起你係幫佢剪翼嘅添。我前幾日睇啲片,有啲鸚主話剪咗翼後帶出外都飛走。

      呢條雞公蛇位於大埔滘自然護理區山上一個涼亭旁小灌木叢(好似臨記咁,攝友等唔到雀就搵佢做model攝吓)。

      因為個亭前面生長咗象牙花所以花開季節會有义尾太陽鳥同藍喉太陽鳥喺嗰度出沒食花蜜。

      嗰度重越嚟越馬騮。

      刪除
  3. 每次見到畀條大鎖鏈鎖住
    都有一種極度重犯嘅感覺
    哈.….. 到底佢犯咗咩重罪 呢?
    間唔中見到啲貓狗比主人夾硬谷到佢癡肥。 仲四圍炫耀佢嘅寵物幾咁可愛。
    脂肪肝高血壓膽固醇關節炎
    終生陪伴佢所謂心愛嘅寵物
    呢啲通常唔會點樣走動
    因為癡肥每行一步關節都會痛不欲生


    回覆刪除
    回覆
    1. 食物就係"愛"同埋自己食唔到"質"隻動物食的補償心態。
      鎖錬,失自由:從第二啲系統觀中解釋。有啲用常人理解就係解唔到。

      刪除
  4. 我几年前去荔枝角公園見有位先生帶住佢兩只BABY去曬太陽, 我係第一次知原來有剪翼呢回事. 當時心諗會否對其造成永久性傷害...... 可否解釋吓呢個疑團?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同剪頭髮一樣
      佢之後就會生番
      佢每根羽毛都有獨特作用
      例如 爬升滑翔加速轉向等....
      我通常由外面數入嚟第 345 條左右兩邊
      令佢唔能夠升空
      亦可以梅花間竹方法
      佢可以升空飛翔
      但唔會太遠太高
      亦有其他好多方法
      唔好同佢出街
      即係只喺間屋度任佢飛
      或者永遠喺個籠裏面生活

      刪除
  5. 師姐就揀咗畀阿花
    喺間屋度任佢飛
    可以唔使剪飛行翼
    又唔使上鎖鏈
    又有基本自由
    但係如果要出遠門
    寄養者好難做到佢而家方法
    陌生環境好難放佢出嚟玩
    因為可能會令佢受傷

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇經驗,啲飼養方法都係試試吓,而我兩公婆一話養佢時前設就係諗住唔困住佢喺籠。
      自3月喺放佢嘅情況下無端端噬咗我兩次後鎖咗佢兩個幾月(方便其他冇睇前因的人所以重覆講一次。),前兩日我試咗在監管下放咗佢一陣,暫時可以。等佢情緒穩定先放。
      本來今個月尾小石人有個友人邀請我哋一齊去日本,小石人都係以要照顧鸚鵡為由婉拒。
      經常相對偶然,搵個大部份時間人同雀都磨合到的做法及居住方式。養咗雀就暫時去唔到旅行係自己揀。

      刪除
    2. 剪翼:
      我唔肯定佢會唔會有朝一日回歸大自然。
      佢大部份時間都唔鍾意人掂佢,對我算好有時都畀掂。
      我哋住得好高,剪咗翼如果意外衝咗出窗外唔知會唔會成為開埠以嚟第一隻跌死的🐦。。。

      刪除
    3. 呀花經歷冇人知道
      相信你哋責任亦已經做到加零一
      始終要阿花配合你哋先能夠關係繼續
      否則分開就係必然
      我估計咁耐以嚟你哋養呀花嘅方式
      已經為佢將來回歸大自然 鋪好路
      可能就只差一個合適嘅地點






      刪除
    4. 呢幾日受監管下放咗佢3次,有兩次自己走去之前嚇到佢好驚的外出背囊入面😊。
      喺短期租約屋嗰時,小石人有留意到佢同我哋一齊冇幾耐,受驚嚇通屋飛時已經唔係搵窗逃走的了。
      小石人以前有買石燕畀佢老豆過日晨,話嗰啲雀一有機會就飛走。
      始終鸚鵡聰明、野性又敏感,惡且驚青,要照顧好佢心理狀態覺得有安全感先唔會自殘扯甩晒自己啲毛。
      前幾日睇視頻就見到隻得個頭有翼毛其他部位光loot脫的雌折衷。

      刪除
  6. 咬毛唯一救到佢就只有轉環境
    好耐之前有朋友隻鸚鵡咬毛
    搞唔掂轉咗畀同一座大廈朋友
    仍然冇好轉再轉畀第三個朋友
    之后又冇事喇喎!
    隔咗一段時間後又畀返佢原本個主人。
    哈....
    所以我覺得某啲環境令到佢有壓力又或者係敏感
    令到佢有呢種行為
    反而覺得唔係主人遺棄造成

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意環境係其中一個因素。
      觀察FA~,佢無聊冇嘢做時就會攪吓自己啲毛,唔知似唔似食煙呢😄。陪伴同畀啲活動佢可能避免成癮式咬毛。睇台灣屈原視頻,佢有試過養多幾隻細少少嘅雀嚟陪伴,不過挑選時又係另一學問,咪做成另一打鬥悲劇。(越攪越多嘢)
      不過我傾向唔養寵物~這諗法無變。

      刪除
  7. 講開食煙我超過十年冇食啦
    以前每日兩三包
    試過幾次想唔食都失敗
    終於諗到個方法一次搞掂
    每次想食都延時
    我放入口開始一分鐘先點着
    第二日兩分鐘先點著
    如此類推 我大概一個星期就再冇 食煙衝動
    最尾大概係放喺口度就唔駛再點著支煙
    然後有時心思思點著佢
    就咳到死死下
    自自然然就唔想食

    希望有緣人可以試下呢個方法
    因為戒煙
    最令人抗拒就係個戒字

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得第一次你喺我呢度留言就係講畀我知你戒咗煙,嗰時喺yahoo blog轉過嚟,以前唔記得剔個留言通知掣,後來好耐先發現嗰個回應。你好似唔係呢個名。係3個英文字母。

      刪除
    2. 小石人係食到覺得暈,先唔再食。

      刪除
    3. 我大概係16年開始寫記錄
      而家我多數唔記得琴晚食過咩飯
      十幾年前嘅事就比較清楚啲
      哈....

      刪除
  8. 鄉下仔戒咗煙之後有冇身體肥胖咗?

    回覆刪除
  9. 冇乜改變
    不過好似係29吋褲頭變咗33
    嘻....

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...