2018年2月23日星期五

要諗諗強積金組合了

對我而言呢個冇新資金的戶口操作係個巿開始起動時就由保本基金轉去港股基金,到而家升到冚冚聲賺咗約25%,嚟一招回歸基本步。再伺機出擊。

尋日趁小石人重放緊假,兩公婆去佢做開強積金的銀行鎖定佢咁多年攪高風險「投資」贏咗一倍有多的血汗錢轉做保守基金。

深深明白食幾多著幾多係整定。

認為個水位差唔多就係好喇,唔使諗住賺到盡^^

11 則留言:

  1. 呀哈哈哈,問我幾多歲牙^^。如果申報唔做嘢就重有6至7年先攞到。我睇你之前寫啲文話轉公積金組合,乜你重攞緊公積金咁好架咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有,未有強積金時已有,所以可豁免強積金。即係唔駛等65, 即走即有,爽!

      刪除
  2. 我平時一提起啲強積金制度就咬牙切齒,今日去銀行轉埋另外一個戶口入匯豐,再問多啲就更加清楚我哋呢啲小巿民係幾咁無奈!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大部份人都唔曉理財,強積金其實幫到手。我筆公積金都唔錯,唔係佢同我儲,應該斗零冇剩。

      刪除
    2. 我買第一層樓的首期,都係好耐好耐之前辭咗第一份工得到5萬銀公積金嚟的。當時係以在該機構服務年期越長收到的百份比越高同真係保證攞到一個實數,對我日後滾大筆數有好重要的作用。而家啲基金好多都係食到盡,強積金入面的「保證」其實係冇呢回事的。今日我問個銀行職員佢答我保證基金到最後係和和果果....重要係與贖回強積金的限制下到退休嗰陣先知道係得個吉,加上俾佢每年收取行政費。而行政費個金額隨住累計金額每年遞增。重有好多龍new:例如睇佢的基金概述其實唔會知佢買緊啲乜;隨時話個種基金已不運作而強行將啲錢轉去第二隻基金;保險公司又可以隨時轉咗第二間公司名。行政費在基金顯示單位金額中已扣除,即係睇唔到佢每年收緊幾多錢,如果俾人知道個數我諗打工仔嘈到拆天都有份﹗

      刪除
    3. 經多年後發現,強積金喺銀行做似乎冇保險公司咁離譜。同埋賺到錢係好好好好彩!

      刪除
    4. 強積金制度在2000年12月開始推行, 我當年做過几年PARTTIME要供強積金, 一向都用高風險, 最后2004冇再做同供好似共有八千蚊, 昨日剛收到信而家有萬八蚊了.

      刪除
  3. 我想問吓你個強積金戶口僱主揀銀行定保險公司?
    有呢個制度後我打過幾份工,有將啲蜆炒埋兩碟(整合咗之後維持兩個戶口)。初先有做中度至高風險的,嗰間保險公司咪就係出現我上述講嗰兩個情況。
    只有制定嗰啲基金內容的人才知道啲錢買咗啲乜,我思考停咗一隻基金或者轉公司名的可能性原因:
    1.業績一路都唔好佢哋可以用做報表的偽術嚟瞞,呢個唔成立。
    2.改變佢投資的內容同某些細節條款。
    3.買啲對佢哋公司有利的投資工具。
    4.當個勢由谷低上升就用方法攞咗嗰啲利潤,要投資者筆資金又再由守候期開始。
    呢個謎真係希望有朝一日遇到知情又願意透露內情的人為我解開^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 是公司選的,自動轉了几間mpf公司,最后一間mpf公司是由2006年12月的萬一元變成昨日的萬九元,期間因沒有任何兼職,所以是零供款,叫安盛強積金計劃,我選的是安盛增長基金,為最高风險類別。

      刪除
  4. 真人呀,這是美麗的湊巧;完美的答案。我就係講同一間保險公司呀﹗﹗
    好喜歡這對答,俾100個likes哈哈哈^^

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...