2018年7月7日星期六

南丫島之南






六、七月份去了兩次離島過夜遊,一次比一次精彩。

首先我呢啲冇乜計劃的人次次都係臨小石人孖日休息前幾日先戚起條筋揾旅遊點。

以前冇試過上網揾房源的我誤打誤撞用咗個app,咁抆水梗係冇渡假屋租啦,點知小石人竟然有興趣露營^^".....

搭街渡將到模達灣時,船家見有隻狗喺大海茫茫游緊狗仔式,佢哋真係好心,繼而企圖用支長竹柄撈箕撈佢,好大隻咕喎。攪嚟攪去唔係辦法,卒之有個西婦二話不說咚一聲跳海營求,其實隻狗又唔熟個人點會啋丫,結果個西婦係追極都追唔到呢隻機靈神犬。最後俾人救的早早上岸,個婦人就有排都游唔返埋岸。

人跡罕至只有一間假日才開的士多,所以無論住渡假屋定露宿都最好自己帶齊所有用品同食物。

本來只是住一晚但見嗰度環境清靜,天氣好時晚上可觀賞銀河星際早上又睇到日出,小石人係攝影發燒友,合晒河車。佢好開心於是我哋同房東商量再住多一晚。

問題嚟嘞。。缺糧,幸運的我們,同當地熱情又識做生意的士多老闆娘尚算投緣呀,在資源匱乏的情況下竟然有兩條烏頭魚、有雞有菜做晚餐。

嗰度啲狗呢,冇對陌生人狂吠。好多隻而且有山頭主意,到個沙灘冇乜人佢哋就會兩幫狗鬥吠...有如蠱惑仔晒馬咩嘢咩嘢咁裝胸作勢。到有一幫走頭,另一幫又會輸狗唔輸陣咁死都要講最後一句先算贏咁。

由唔知幾時開始,沙灘經常漂嚟好多好多垃圾,我用自己微薄的人力執走塑膠廢物時,抬頭就有隻執緊食物的狗望住我,好似同我講:「喂,妳做乜同我搶食!」咁我就扮冇嘢咁啦,瞄兩瞄佢覺我冇威脅就走。佢哋拾荒執到垃圾時,個口擔住「美食』係笑笑口行起上嚟個步姿輕快屁股摟動...好開心的。

5 則留言:

  1. 模達灣住几錢晚? 是否只有一間?

    回覆刪除
  2. 模達灣只是落船地點,實際要上山行一段路先去到石排灣露營,嗰個房東會搭定個二人營包地蓆睡袋供使用。我再入扲入個app而家一晚費用為$337+俾app的服務費$47。如果你有興趣又願意的話,我Whatapp你send條link介紹你用佢哋服務,佢話會俾$290你作為第一次使用的獎賞。^^
    我會再寫一篇去長洲的民宿經歷,嗰度重正

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢種唔做運動漸變身緊龍貓體形嘅免強應付到,你哋後生又跑慣步活力家庭估係冇難度^^
      南丫島的房東提咗幾次話稄角山頂風景好好,但因為我哋太攰冇去到,佢聽到覺得好可惜。
      長洲嗰度都係要上半山有梯級,正所謂欲求好風光,更上幾層樓哈哈哈

      刪除
  3. 另外,石排灣都有渡假屋較適合你一家三口。租營俾我哋嗰個房東都有渡假屋房源,嗰個人我覺得佢可信賴,你睇房客評論就可掌握更多有用資訊。

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...