2019年5月24日星期五

星群的士 幫到我哋

話說前兩日入咗啲貨後,今日指數唔係大升大跌就不用睇。。。一鬆一緊 發乎自然。

* * * * *

小石人今日要陪其母覆診,90以上高齡的她,近期已不能站立,要解決由輪椅上落普通的士問題。

接載輪椅用者的交通工具中我只認識易達巴,但入佢個網站後又唔係好搵到需要的資訊。小石人靈機一觸記起曾搭過無障礙的士,咁上網一查下載埋個app快靚正就預約到。

今日覆診過程暢順,呢啲錢唔使慳,淨係保護照顧者免卻扶抱時受傷已非常值得。

每程預約費$100+的士跳錶費用。




7 則留言:

  1. 之前我覺得星群貴又要預約,XAB的士更理想,所有車都可上輪椅(我問過),又不用預約費,可即call ,車費全信用咭交收似Uber,但佢地係自營車隊。例如黃現call黃大仙去聯合只要 $45

    回覆刪除
  2. 剛下載了XAB app ,請問
    1 信用咭收費使唔使3%手續費?
    2 唔收預約費叫車覆call快唔快?

    回覆刪除
  3. 1 不用。 2 睇是否繁忙時間,妳按出發及目的地后會見等車時間中3-25分鐘不等。 可有空自已試一試。

    之前我用 關愛優步 但要收輪椅同抱人上車。

    回覆刪除
  4. 睇完對小石人呢個人無乜概念,係咪應該理解為你一個朋友啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝80後兄留言,今篇係形容得佢比較見外。
      佢係我蝦子餅(husband),近期我篇篇都提住佢😄出過好多次場

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...