2019年5月29日星期三

做買賣的討價還價

明天期指結算,主觀願望而家係頂住個指數跟住再向下呢。

我現時雙天保至尊,兩隻反向對沖到早前入的第一注貨。

再嚟就要睇吓有冇個好啲嘅價入第2啲。

忽發奇想,如果自己係個演員等埋位,未開拍時就睇吓書(買股人的修養)  打吓機 再高層次的就培養吓情緒(內心平靜)。。。

今年花展時拍的

4 則留言:

  1. 全球兩大經濟體系貿易碰撞陰影之下
    指數仲有兩萬七真係奇蹟
    果真世事難料 哈……

    回覆刪除
    回覆
    1. 個人覺得某啲大戶未派夠貨,上次特突嗰個twitter對佢哋係意料之外呀。我留意到鐵塔 豬肉躂咗落嚟仍不停唱好,hi大鑊。。。😛

      刪除
  2. 回覆
    1. 近排喺呢方面嘅觸感幾好。
      多謝各方財博友可讓我參考有質素的分析和不同的實踐方法,大家都不斷付出腦力規劃人生好值得我尊重。
      😄😄

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...