2020年12月31日星期四

白鑽石之秘

未講呢樣係乜之前,大家看圖估估。


事源鏗一聲前排將一件日日都用的物件撞裂。

為防食到碎玻璃,咁就發揮小宇宙精神暫時用第二啲嘢代替完成操作。

跟住換走破爛的部份配件不特止,呢件白鑽石就出現喇。

原來蓋著進行操作,成品更郁香四溢。

新嘢令我哋多啲話題又可影吓相整啲細藝,幾有趣呀。








答案:手沖咖啡漏斗。



呢個角度影似盞枱燈。。。



 

2 則留言:

  1. 師姐好識享受人生^^
    製成品好似藝術品咁
    成件事靚晒

    回覆刪除
  2. 我都係掹車邊同啱個識揀嘢嘅人一齊。我喺用物件方面好慳,俾著我唔會買。😄

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...