2020年3月4日星期三

無從稽考·繼續入貨

毛蟲不起眼
吃吃無間斷
一朝成作繭
蝶變顯繽紛

是日操作:
135 買入作價$5.37
659                 $9.34
1848     未能成交

趁今天冇咁痛就完成一些積存的家務。提醒自己不要因身體不適而乸口乸面對著丈夫。

記得初中早會時胃痛入了醫療室休息,當值老師表示奇怪地說:"為何你不舒服仍掛著笑臉?"
木訥的我不懂回應,因為我也不知道呀。

寫東西的其中一樣好處是,一些塵封了很久的記憶會像魔術師帽中的兔子般"o碰"(自創聲音字)出現。

29 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝雲地,互相鼓勵生活過得特別愉快。5
      ^^

      刪除
    2. 唔係5號仔。。。give me five哈哈哈

      刪除
  2. 妳咩事干?快恒常帶氧加全純素食,掉哂啲藥(若有),改善體質,時間唔等人!

    回覆刪除
  3. 師姐,笑下啦,笑多啲,身體都好啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗喺網絡上我都係數一成日喪笑,係真架。開心先落表情臉喇。
      夢,有幫我釋放負面情緒,係好事。多謝沙梨關心。

      刪除
    2. 自由兄,我自從斷食開始,非到必要時都唔食西藥,因明白基本上藥唔係真醫到個病不特止,重毒害身體,有時甚至阻礙身體機能自我療癒。經過多次斷食後排出物已冇乜藥味。
      茹素又曾經是我做不到而很困擾的事。我想通了,暫時未做到就開開心心地進餐。
      前嗰排有落枕的痛楚久久未復元,肩(堅)痛又背痛。前天頸椎近背部內痛點出現了。這幾星期九成時間都不舒服,反反覆覆。但一粒止痛藥都冇食過。✌
      等佢消退後會啲起心肝拉筋做伸展運動。。+其他。

      刪除
    3. 嗯,成日睇書手机电腦缺乏運動。帶氧慢跑每週三次每次半小時,速做包見效。
      目標:做个fit人。

      刪除
    4. 不吃止痛药固然对身体伤害少点,不过硬抗着都需要颇大忍耐力,有没考虑搽油会舒缓点。

      刪除
    5. 身體是首位,祝快啲好返。

      如果真係太痛,建議揾按摩師傅+針灸,雖然只是治標,但暫時止痛可以令個人開心啲。

      刪除
    6. 自由兄,我呢啲豆腐人可能要先慢步至多急步。練好膝蓋對上嗰兩條肌肉。有兩個識得的人跑跑吓就膝頭痛。

      刪除
    7. Cherry,我以前都有自己捽藥酒,但今次的情況有啲唔同。感謝關心。

      刪除
    8. 米兄,針灸以前有答過留言有啲唔多愉快的經驗。我尋午發覺咁落去唔係辦法。出咗殺手鐧。下篇網誌講,最好作到首好字句。

      刪除
    9. 古姐,先行動,少說話。🤫

      刪除
  4. cool姐保重身體喎
    你地個個都慢慢儲貨喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 似乎今日又俾多次機會入貨,不過今日唔得閒,冇攪。

      刪除
  5. 痛著笑,笑著痛,你好勁呀!多多保重身體。要戒肉都唔係太難,最緊要吸收多啲豆類,豆類嘅蛋白質比肉類嘅蛋白質對身體更加好,如果怕寒涼,每餐都加幾片薑。不過都係睇個人身體情況,每個人都唔同。希望師姐身體健健康康,時時笑口常開 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Tammie過譽。我最終想成為果食者+菜同果仁。聽講有成功者分享,佢哋排出嚟啲物體係唔臭的。而且較能保持青春。
      請問作為素食者,妳點補充B12。持到素真係好厲害👍👍👍。

      刪除
    2. 其實我唔係嚴格的素食者,只有大概10年,間中有食雞蛋,外出旅行時,不想麻煩別人,也會食肉。沒有特別去補充B12。食得最好嘅時候,面色紅潤,因為那段時間一個星期煲一次雜豆湯,而且幾乎天天食少量木耳,原來木耳係補血的。

      去年因為吃少了,體重下降至標準的邊緣,但身體尚算健康,又認識了幾位無肉不歡的朋友,他們勸我吸收一些肉類蛋白質,所以開始食肉。最近半年因為多油多肉,體重回升,我要開始減吃肉了。

      不過以我個人經驗,無論係植物蛋白質還是動物蛋白質,消化之後大便都係有味道的。所以蛋白質和蔬菜要有一定合理的比例。

      市面上有優質嘅B12賣,如果純素者可以補充一些。

      刪除
  6. 回覆
    1. 有心,高尚貓,可以這樣稱呼妳嗎?
      明天我瞓醒應該已好返。

      刪除
  7. 搵練力帶練習下,應該可以緩解肩背痛;
    另外新創建定位係長揸嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 659 理想係持貨至爆升再沽售。現實係我成日忍唔到就食咗粒糖。
      而家大上大落,隔幾年就大跌巿,好佩服持貨能力強的散戶。又話放水嘞,再泵大啲泡沫。。。

      刪除
  8. 我通常都按下後尾枕個位嘅,對於條頸嘅幫助就大啲。
    但係如果你連肩頸背都痛嘅話,最好都係去冰池游下水。
    因為既然伸展活動成日做都有復發嘅情況,不如轉下方法睇吓會唔會好啲?
    135自從牛熊線5.85之後就冇睇,我最起碼睇下佢五蚊得幾耐先,不過我都係缺乏買貨意欲㗎啦!
    新創建死守月線圖牛熊線九蚊,一旦失守就去返八蚊個位見。
    我當年新創見就係11蚊買,捱過咗8蚊個低位,但係坐唔到早排做雙頂個位20蚊,13.5就走左,不過都唔多貨嘅,無乜所謂。
    宜家係環球消費者信心下跌嘅問題,少咗人畀錢埋單,廚房仲會唔會出咁多餸出嚟呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冰池。。我好怕凍架。
      原來Anson兄重係未出手。期待你入貨時的分享。
      659入咗好少。
      135以前入過,輸咗走。今次再戰。

      刪除
  9. 參加一些八段錦或太極班,及早水(泳池)也有一定的的幫助!草上飛

    回覆刪除
    回覆
    1. 游水好。天氣和暖去。
      小石人有個好好的太極師父。我斷斷續續都有跟吓。而家因疫情冇去。
      謝飛兄關心。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...