2021年2月14日星期日

包藏爛心的豆胚

喺灣仔的一間麵舖$80~90/斤蝦子麵超好味。
 

近期發現豆胚外表是乾身鮮嫩,卻包藏爛心。今日唔想影相,更唔想影佢個爛樣畀大家睇。

如果洗菜時發覺啲水渾濁同有細碎葉飄浮,咁就需要揭開菜苞檢查吓。其他如蓎蒿,都係嗰種表面仍好新鮮,但有可能菜的心部Up爛變黑。

奇怪是呢啲菜烚熟後可能未必察覺內裡已爛,係食唔出的。

當我摘走腐爛部份時,菜莖仍可卟一聲地脆嫩,真係奇。

唔鍾意浸菜青味,可以用水烚後菜水倒走,將菜擎水再放入煮好的罐頭忌廉湯內也是不錯的選擇。用呢個方法,小石人平時不太喜歡的菜佢都食到。

菜蟲好多時係壯烈犧牲,冇農藥的指標。

13 則留言:

  1. 當我告知小石人有關事情時,他說下次買時揭開看看。
    我答:"千祈唔好。去街市買東西只宜目測,揭開後如果真係唔買,咁菜檔嗰個人多數會鬧人!"
    "買半斤"
    檔販的貨就如蓮花般只可遠觀不可褻弄。😅

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意食蝦子麵,但 8-90蚊一斤好貴喎,咁貴蝦子麵做撈麵,唔要湯未好嘥?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係食嘢唔知價錢。都係寫的時候問蝦子餅(我老公)買咗幾錢斤😜
      我唔知呢種麵淥完啲水可以要返架喎,乜唔係鹼水嚟嘅咩。。。哈哈哈。我已請小石人下次問吓間舖頭啲人係咪即淥連水都可作湯。
      唔該無忌兄,真識嘢,都話兄真材實料。

      刪除
    2. 哈哈!蝦子麵賣到咁貴就係因為用蝦子淆湯嚟整麵,而貴就係貴在用幾多蝦子,個湯有幾足料,唔要個湯未好嘥料?

      刪除
  3. 我細細個時,老豆幫咗一個被人斬殺的同鄉兄弟,嗰個人係做麵舖的,佢成日將一袋袋鋪滿蝦子的麵係咁拎嚟畀我哋。後來我再食其他蝦子麵就覺得唔多好食,直至老公買呢啲畀我就一試難忘,咁我而家應該點算呢,無忌兄!

    回覆刪除
    回覆
    1. 怎麼點算,好食嘅蝦子麵已經好少,因為成本貴,而且手功嘢,如果好食貴啲都值得。我都想知邊到買😅?

      刪除
    2. 香港仔有記粉麵廠,佢喺灣仔嗰間買,網上有各分店地址。
      小石人話佢買最貴嗰種畀我😁

      刪除
  4. 灣仔鏡記麵粉廠最正,尤其鵝牌米粉及通心粉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對鏡滋味
      長食常有
      各有所好
      任君選擇

      刪除
  5. 買菜我好少睇價錢,亦好少揀來㨂去,都係靠個信字多。

    買過靚的,再貴下次都繼續幫襯。買過衰的,想比機會就下次比下意見,更多的是一次不忠,永不錄用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去街多數行好多檔揀當日比較新鮮嗰啲嚟買,所以我唔會成為檔舖熟客。
      又:"一次不忠,永不錄用"有道理,係對不殷實者最佳"回🎁"。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...