2021年7月6日星期二

我哋用消費劵買金粒保值


 呢個世界真係有啲設計咁死死實實。😄

今年六月好似條蛇咁流竄飛快地過去。

一出消費券概念,小石人就話想買啲保值的東西,好過飲飲食食同買啲唔係咁需要買嘅嘢啦。佢竟然提議買金。

見佢咁積極保本想法,古某當然大為讚賞兼多方面搵同問唔同渠道呢個方案行唔行得通。

最方便係八達通,致電利昌同金鋪,可能利昌接電話嗰個人都想請我食燒鵝。。佢用串過碼頭咕喱的聲線答我:"梗係唔得啦。"(後來去開上環了解吓佢哋買賣實金的運作就明解。)金鋪都唔會收八達通作買賣交易。

越嚟越近登記日子,得悉支付寶同Wechat有機會以消費券買金,月尾又打去兩間福一間生問吓。

1.可否買金粒。(飾金手工同佣太貴唔會考慮。)

2.可否兩個賬戶的消費券一起來買。

當下兩福未能答到,會回覆。請著乜嘢伙記招唔招生意就係呢啲位。

生生個職員即時就答佢哋只收現金同銀聯。

大福轉頭回覆可以消費券買金粒,可否合戶來購買就未知,叫我遲啲再打去問。

六福今午回覆係公司商討過後,以上1同2都得。佢哋有5錢金粒,現牌價$8945。

因為小石人一向有支付寶用嚟淘嘢。咁我略略睇吓Wechat優惠都不作他想決定用支付寶。事關真係開咗好多唔同戶口冧把密碼滿天飛。

對我呢啲年紀唔平面對不同新世代玩意就係要適應同學習。

有理由相信劏波今次攞分之作,用呢種嶄新派錢形式進一步融合中港兩地消費模式習慣。

按步先開支付寶攞登記消費券早鳥優惠,提過老公佢唔攪就由佢,因為我係佢老婆唔係佢亞媽。

登記消費券首日,吓。。問返上年收一萬蚊個戶口資料核實身份。我呢隻狡兔唔記得咗用邊一窟添。😅

摷咗好耐順便執吓嘢(咁大家終於知道我好冇系統同亂。。。)

後來睇youtuber知道啲人排錯隊又話大塞車,唔登記住都好嘅。

昨晚做人口普查問卷,最主要係千祈唔好攪到戶訪查,又唔知點解做完1號2號資料就係撳繼續都唔畀反應。試嚟試去用吓第二部手機登出登入無數次卒之完成到喇。

殺得勝起瞓唔著,又再登記埋消費券,今次唔再嘥時間搵,直接登記完再後補身份證上載。今晚又做小石人消費券登記,齊料有經驗好快就攪掂。

最後發現唔記得做介紹朋友優惠。。。😄😁

整體來說,能有耐性完成眾多任務,好欣賞自己呀。


2 則留言:

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...