2021年7月7日星期三

有S~nake:不喜勿入

 

他的新玩具

好彩做咗保養,玩第二次冷不防墜落執唔返。加$有過第二架新的。

有興趣的自然不停睇有關短片學。

上週日佢再出擊去飛,途中見到~

速度之快睇唔多清楚。。。
原來呢條黃頭蛇,據稱只有一毫子咁大的嘴巴,當時咬住隻田雞腳唔放至受害物發出悲鳴引起小石人的注意而探望找源來。龐然巨影嚇親捕獵手,當然是驚有黃雀在後,出嚟打獵其實都好驚架,一放口,蛙就秒速落荒而逃,影片拍到的是條蛇仍沒有放棄~飛竄追蹤卻徒然。

小石人話:"之後條蛇擎起前半身以怨恨的眼神凝望著他。。。"
跟住氣忿地離開。

手急眼快影到晒,畀個叻佢。






7 則留言:

  1. 回覆
    1. 剛剛查了係乜水:
      https://www.biosch.hku.hk/ecology/hkreptiles/snake/Amphiesma_stolatum.html
      草腹鏈蛇/黃頭蛇/花浪蛇
      係冇毒。
      好彩我冇同佢一齊出去,好驚驚呀。

      刪除
    2. 上次我見到條有毒,仲驚驚🙄

      刪除
  2. 哎呀
    條蛇餐晏仔,冇著落喇
    梗係怨恨小石人啦 XD
    btw, 你老公攝影技巧、速度控制真係唔錯喔
    好睇

    回覆刪除
  3. 代佢多謝妳的讚賞。
    目標郁動得咁快都搵到拍到,可能係練習得多同悟到竅門嘅成果。
    我哋喺股海上上落落,可嘗唔係要瞻前顧後。。。青蛙、蛇、黃雀😅

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我暫時都未知張櫈仔幾$買因入住呢度時已有。
      你估到架機買幾多可能會改觀。


      答案機價係6仟
      (我諗小石人唔會高過呢個價買張櫈卦😁)

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...