2022年3月16日星期三

好彩堅持一路繼續入貨


 呢三日都密密入,

轉強積金入港股相關基金。 

個底幾深,唔知架。

今日叫做有返啲甜頭,

希望嚟緊個巿唔好咁chok。

😆😄

又又又,米兄今次我有聽你話入咗講膠所。100股咁多,寧願入得少都咪再下墜。


9 則留言:

  1. 我一直落嚟都有加,但去到昨天就要躺平,因為計過再跌多一千點就要爆倉。好彩今日升返,暫時可以離開 ICU😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 兄個底夠厚。
      似乎你我今次都比上次處理得有進步。👏👏👏

      刪除
    2. 好過上次,但都係處理得麻麻地,臨美香,月底結算完先分享。

      刪除
  2. 嘩哈哈,我識得話你但我自己前兩日心臟頂唔順割肉清倉,今日就泥大奇跡日。今次... 真係傷...

    回覆刪除
    回覆
    1. Oh..真係可惜。但保到心臟安寧同瞓得到先至最重要。散戶冇可能知奇蹟日何時降臨。若隊多兩嘢就。。。。
      我成日諗你話倒水的支出項目,唔知係咪同我一樣裝緊修呢?

      刪除
    2. 送個女出外國讀書呀~

      我今朝都入返啲,呢個位入,諗住唔理長渣

      刪除
    3. 原來是這樣。
      呢啲大支出令我哋少咗子彈,但有另類開心回報。
      第二日升巿我減磅放咗啲。預留資金進可攻退可守,呢次毫無猶豫。🍀

      刪除
  3. 恭喜你,撈到短期底部
    之後會點,冇人知
    但呢個價,都多安全邊際丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝。
      跌巿第二日個褲圖倉賬面負咗6位數,我從來冇做孖展但大家都知再跌就要托錢補額(有預留資金)。
      兩日買咗實股:
      吉利
      中石化
      港交
      騰訊
      領展
      小米
      瑞聲
      京訊
      中人壽
      盈富
      Fl二南方納指(跟無忌兄的分享)
      阿里
      中國平安A股
      有啲第一注;有啲拉平均價。
      等咗好耐,唔入對唔住自己之前嘅耐性。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...