2023年10月9日星期一

睦鄰


 出前一丁送的動漫咭,唔知有乜用,夾硬要嚟掃刮清理吓亞FA~留喺窗台的瓜子殼。而家佢唔係好鍾意去廳窗台--咭s冇用。


前兩日,兩口子食緊嘢時,聽到門外有啲鑽聲,老公去看過究竟,原來對面乜生喺度開鎖。初先小石人諗住自己唔識開鎖,幫唔到忙就唔好多事。過一陣佢開度門睇吓。乜生就問小石人有冇架生。

前言:呢位年紀有返咁上下的乜生重有揸夜更的士,多年前跟小石人同lift時,佢問小石人係咪三拾幾,小石人話唔止lu,四拾幾了。咁乜生就冇出聲了。

(估:乜生想招小石人做女婿卦,但知道同佢個女年紀相差太遠,就作罷。

Cool:好彩啫😁)

上年乜生有搵小石人幫忙檢查吓佢家中一樣重要東西,事關佢搵過商舖報價,據說啲商舖睇位收幾舊,問咗維修報價大約幾仟蚊。

小石人幫佢代為買材料兼維修,只需畀料錢實報實銷。

之後,乜太有日撳我哋家門鈴,送咗佢朋友種的耕菜同一啲新年炸物答謝。


場景回轉返小石人除咗攞架生畀乜生之外,又幫手拆鎖。個鎖拆到甩皮甩骨都開唔到度大門。


小石人回到家中,我問佢係咪珠鎖。係~就好辦了,整到的機會高好多。

到小石人第二次再回家時。我話不如搵咭涉門邊擦刮開鎖舌。心意雙通,老公今次就係搵呢樣嘢。



咪用得著囉~~⬆事後老公提咗兩次,我哋應該一人放一張呢啲咭喺銀包。

(以前我有個同事有幽閉恐懼症,又係被珠鎖反鎖喺公司厠所入面。尤幸當時度厠所門下方有百頁窗,我可以伸手指畀個同事見到我隻手令佢個心定好多。最後都係用呢招膠咭攪掂。)


第二日,又有人撳我哋屋企鐘仔。

佢去開門之前我同老公講:我估係乜太。



好彩嗰晚浸咗豆之後冇煲糖水啫。


覺得小石人好好心地。

有次我哋郊遊燒野食時,管理處來電話有個亞伯跌咗件衫落我哋當時住處窗外。返到去見到窗外有魚絲釣咗個鈎落嚟~亞伯真係好鍾意件多袋背心🐸,小石人為免亞伯成晚瞓唔著,即時到戶送返畀亞伯,從面容看係非常感激。



6 則留言:

  1. 唔知點解睇完你篇文覺得好開心, 好似睇左集愛回家

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇見你/妳留言我都好開心。
      和洽地完滿解決到事情,有人盡力、有人溫情關顧、有樂意接受回禮、有奇情(窗外飛鈎)、物有所用的處境喜劇現實版😄😊

      刪除
  2. 我諗野真係好負面,讀左你呢篇係諗起呢個

    :P

    https://youtu.be/YhAdmiSq6Wk?feature=shared

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有危機感!此乃防範於未然的好習慣。
      立時去睇吓我屋企把鎖~安全的,唔係呢款設計。
      去旅行帶定啲縐紋膠紙封住門邊位唔知得唔得呢😸
      優質唔會黐爛人哋度門的膠紙。哈哈哈。

      刪除
  3. 你好識欣賞你老公
    難怪能琴瑟和諧

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓,早上好好😄
      幾年前發生在我身上的家庭事,如果我身邊冇佢,我諗我黐咗線喇。。。
      對著一個有抑鬱底的配偶,情感上佢好少講啲我唔啱聽嘅嘢,而佢又經常默默地陪伴左右。
      對的時機找到對的人。
      兩個都行緊運🍀

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...