2023年10月15日星期日

戴勝

一只在香港很常見的🐦。


動作好快架。

據小石人講,隻雀仔都唔驚人。

然而,一大堆攝友嚇到佢要上樹。

人類,有時啲行為好得人驚。。。

陌生人上鏡😄,老公呢幅捕捉得好好。

週六,佢友約好早呀。去到冇幾耐,佢就msg我話返嚟同我食早餐。
咦,你唔同大隻佬(佢友)一齊食嘢傾吓偈?
原來去到拍咗兩嘢佢友就走了~要去拜山。

過去一星期,最開心的一天係~小石人被指派到隔離座樓度做工程。早上可以瞓晏啲,回家攞工具方便。重可以食老婆預備的愛❤午餐。似以前人去耕田,間屋就喺田邊,慳返好多上班車程同時間。

佢呢間公司,3個老闆合資。
其中一啲老闆對員工幾好架。
記憶中以前啲上司老闆,工程地點越近你家就越唔會編畀你做。硬係將員工互相調派去老遠返工促進公共交通工具流量。

小石人話成間公司,佢開工日數最少,幾好丫,週六日休息吓。趁有精力時預留多啲時間畀自己同陪家人。

前嗰排佢公司請食飯,個老闆重畀咗幾個日期亞小石人揀。對老公十分尊重。席間,有位同事的言論,事後畀老板背後話嗰個人"包拗頸"。似乎呢個人犯咗職場大忌,做人,在某啲人面前某啲場合中更要謹言慎行會好啲。




 

6 則留言:

  1. 而家啲嘢外動物冇以往咁驚人類,可能人類保護生態意識強咗,跟往前几代不一樣。
    反駁型人格係人性自卑嘅自我保護意識表像,的確係差不多人人都會犯,包括我,我都要學古姐咁習慣性自我觀察。

    謝謝這篇文章。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝兩位經常留言鼓勵。

      咁橋就係有個讀PTDR的男同學,之前佢話畀我知佢細個會用月餅盒捉麻雀嚟食的。
      無忌兄細個都有捉麻🐦嚟玩樂,但養得時間唔長。


      以前生活較艱苦,有啲喺徙置區的年青人見到老鼠好興奮的~有免費娛樂。

      我讀徙置區小學二年班捉到隻尖頭蜢,畀咗個叫詹x明的同學睇,跟住。。。
      成群幾拾個同學仔追住圍住詹x明,到佢攤開隻手仔時,隻蜢已經畀佢扼瓜咗。

      而家食得豐富玩得多元,似乎有啲情況下野外動物行過啲人都未必會欣賞到。

      都係識啲會自我觀察,不斷優化的人交流,視野濶啲嘗試新迴路,世界更有趣。

      刪除
  2. 呢樹 少咗好多本地了哥 (八哥)
    少咗麻雀 少咗大麻鷹
    少咗白頭郎。...
    多咗紅嘴藍鵲
    北方畫眉
    噪鵑
    豬屎渣
    幾年前竟然畀我喺中葵湧公園見到蜂鳥 (吾係蜂蛾)
    可能係啲人係省街買返去飛走咗或者放生

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下仔就係會觀樹觀鳥欣賞周圍環境變化。

      蜂鳥~好鍾意的一種🐦
      小巧有速度富生命力身穿不同彩衣,然而又好勇鬥狠。

      我就係啲會以為蜂蛾係蜂鳥的懵丙。😄😄😄

      我呢頭有:
      白頸環鴉
      蛇鵰
      燕子
      白鴿
      珠頸斑鳩
      斑姬啄木鳥
      义尾太陽鳥
      懷氏地鶇
      山椒鳥公乸都有,
      北紅尾鴝你上次畀我睇嗰張相嗰隻,
      有隻橙頭地鶇,有位小石人的攝友伯伯,耐唔耐就問佢返咗嚟未。

      刪除
    2. 仲有
      花了哥
      相思。
      本地和花雀
      山伯勞。
      翠鳥 ..
      紅耳鵯..
      仲有D乜嘢雀仔呢
      好似身邊有嘅都差不多???

      刪除
    3. 還有水棲的呢,都未數。
      當人發展要摧毀樹林時,啲留鳥、侯鳥、走失了係大災難降臨時。仍然可見大群白鷺圍住剷泥車,諗深一層,佢哋係等緊翻起土壤時出現的美食。
      適應和生生不息。。。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...