2024年3月8日星期五

Yeah


 
小石人:亞K由英國返咗嚟,約咗同佢飲茶,老婆去唔去?


好彩有出山唧,畀我發現嗰間食嚐有:


杏汁豬肺湯呀。。。


臨埋單時問佢哋有冇外賣-係冇嘅。

櫃位重話要訂位同預留。

擇日不如撞日,到四點打去訂位,個聽電話的女人竟然話walkin有位,唔使訂位。

我堅持今天幫襯茶巿時問過,佢話要訂位兼訂定個湯喎。

咁佢先幫我登記。

時間到,小石人就醒,臨出門口時問使唔使帶定吉食物盒。

哈哈哈

離譜

我哋話訂咗位入座時,個知客答其他問攞位的客人:"今晚冇訂位唔會有位架喇。"

我O嘴。

原來間咗半個大堂有人攪春茗。。。。

(其實個知客好大可能係聽電話嗰個,因為我哋一講佢就知我哋訂咗湯。)

我又睇錯嘢以為有單人份量,點知呢個湯只售六人份量。

伙記問我哋要唔要。

梗係要啦,就係為飲呢個湯先嚟食晚餐。



食完打包兩盒走得。


隔離枱兩位女士,叫到成枱上晒菜重等緊人未嚟。


今日特別深刻的體驗係,有啲人經常性對別人嘅邀請都係畀negative的答覆。

我要好有耐性同進一步鼓勵啲人先會答應。

朵玫瑰花係垂頭再重新企返起。。。

🌹



沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...