2024年5月5日星期日

摒棄散戶心態

都係同一扇天窗,投射出來是不同的景象,好有趣。


 呢排升巿,說實話係捱得辛苦過跌巿!

何解,之前自己買的貨跌到幾近麻木,堅持,睇啱方向都要有個繼續來來回回跌的漫長過程。

小石人做得好,佢係唔會過問我做緊同做過啲乜。只有我最清楚自攪出嚟的狀態。

今晚B呢巴啦倒晒呢排忍得幾辛苦爆爆爆。我講個情境出嚟問佢,佢賣唔賣?會點決擇。佢從來都冇答得咁爽快:"唔知。"肯定地嗰隻。

一個冇經驗股票買賣的伴侶。佢講妳都唔好信。一切成敗得失由自己承擔。

低位嗰批有賺的貨,買之前都係諗住片水,有微利放咗佢係一早預咗。轉頭再升,都唔會諗喇。

要忍的係千祈唔好再"賤賣"其他喇。現在進入惜貨如金階段。

今次入貨做得差係唔分段,對我嚟講大手直入。又係到接近低位入少少,因為要做風險管理唔可以入得太盡。

要喺股票巿場獲利殊不簡單。

人哋比我哋有耐性,資源知識器材數據都多,睇住我哋嚟食。咁我哋就要忍得先有望等到佢唔開車唔得,然後搭一程~長程?

最怕係啲駕馭唔到大錢買賣投機投資的人去畀意見搏緊大茶飯嘅賭仔/女。嗰啲人就係一般畀人割的散戶心態~驚。最驚時打貨。



11 則留言:

  1. 小弟愚見:
    1. 股市贏錢唔難。器材數據冇意義,最重要係豐富你自己的知識 和處理好自己的投資心態。
    2. 過去的投資得失會帶給你實戰經驗,瞭解市場和自己。投資永遠是向前看。
    祝師姐投資順利!
    《過路人》

    回覆刪除
    回覆
    1. "股市贏錢唔難。"
      呢句係我大半世人第一次見到有人咁講,充滿新意及希望。曠世奇葩。
      睇吓你所說贏錢的定義,經歷幾次大升大跌巿,倉位幾大,目標係終究到人生埋單時係咪重有餘有剩生活無憂定係贏幾仗。
      右邊名單上身經百戰的好網友們唔知有幾多人會認同。
      我呢度冇乜人留言,有興趣可以匿名做吓統計。
      +1唔難
      +2鱷魚潭摸蜆,好難呀。
      知識好大範圍,就以經歷過兩次或以上升跌巿。100萬以上倉位。經得過兩次都重企到喺巿場活躍買賣都感受過凶險所在。

      刪除
  2. 1+吾難
    哈.....
    相對之下輸亦吾易
    所以....
    吾易輸 v s 贏亦難
    2串3🇽$10注
    =$30
    謝謝.....

    回覆刪除
  3. 吾易輸 v s 贏亦難+遊戲一場
    3串7🇽$10注
    =$70
    哈哈

    回覆刪除
  4. 好,咁我拖全餐。睺到冷嘢本多必勝。。。哈哈哈
    😆

    回覆刪除
  5. 我諗....
    阿花佢會唔會自己生蛋??
    好似D雞一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 小石人都提過兩三次FA~唔知會唔會生蛋,事關小石人以前買石燕畀佢老豆養嚟過日晨時,隻石燕有自己生蛋。
      小石人近期去雀仔街買瓜子時,有個商販想佢接隻折衷公玩吓,佢梗唔接啦。又有見到啲後生女睇到鸚鵡話好得意。佢心想,買咗之後妳就知。😄
      去完雀仔街佢返家讚我養得FA~毛色靚。
      咁有心機養同照顧跟商販賣奴隸咁確係唔同嘅。

      刪除
  6. 人係要有比較先會開心啲....

    我之前18000有入貨,跌到16000又再入,跌到14000最低時頂唔順清倉... 結果大市就鯉魚翻身... 於是我又忍唔住入返。簡直係散戶中既散戶。

    股海中大把我呢啲儍散。只要你持盈保泰,成績已經好過好多人了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝米兄鼓勵。
      我摷返2020年4月7日"忍住唔獲利·比做清兵考驗更大"嗰篇中我哋嘅對話嚟睇,重溫你跟我分享的方法,雖然次次個巿況都唔同,我今次都係忍得好辛苦克制唔好再沽貨,上星期連電腦都唔敢開免得自己手多多。
      我有記掛住你幾個月前低位清咗倉。唔係用比較嘅心而係覺得可惜。

      刪除
    2. 多謝關心

      我又無乜嘢既,技不如人,無嘢好講;而家咪買返啲,如果股市真係上返,咁都可以打個和既

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...