2024年5月21日星期二

年金


 對於一見到數式比較“複雜”就側著35度角頭,擘大口斜視既我等(連小石人),佢而家買嘢都會格吓價,睇吓邊樣買兩件會平啲(我印象中佢以前方便就買-可能呢個感覺唔正確就唔好屈去)。我呢,近期又不停睇有關年金同退休安排嘅youtube片。

尋晚演算咗條幾年前計年金預期可能年利率的片。睇咗分幾鐘,講者話買咗嘅人,政府會每月畀返XX呢個數佢。

咁我停機講:係買咗人的錢,唔係政府畀。

繼續。。。

老公問我:咁你重睇。

講者都係講咗一樣我認為說得唔係好妥嘅一個訊息,我想聽埋呢個人嘅睇法喎。

我知小石人唔諗住買年金,亦曾經叫我都唔好買,但係我要研究吓自身嘅情況,睇多啲其他計算同分析叻嘅人見解,再決定點行。

有位N+TV(叫不鳥)嘅youtuber,對財自、資產處理、退休安排等唔同話題都有涉獵,又會攞啲case嚟實質拆解破障畀觀眾參考。最重要係佢聲稱自己已約兩年前(嗰時約40)已經財自。喺巿況好差時佢賬面曾輸過300萬,當時佢諗係咪要返出嚟打工,佢上有高堂又有老婆同女要養。

(佢係咪真的財自我冇從証實,都係睇返佢講嘅內容我用唔用得著及合唔合理。)

我睇的片s中有兩個Youtuber都有諗到買年金連攞長生津嘅概念。

年金唔計入資產,意指到65時攪到自己資產額合乎取長生津資格。65歲之前買骨灰龕位(意願環保葬,乾手淨腳)也好去旅行也好,用咗突出嚟嘅金額。

歸納咗別人睇法,就我自己的想法如下:

1.我身體、智力、思維方面繼續有冇能力在股海浮沉。

2.可以的當然唔想攞政府津貼,而家每年財赤,香港政府呢個管家又有冇能力可長期派發長生津畀有需要嘅人。人口老化嚴重,政府財政喺呢方面的負擔越嚟越重。

3.年金預計可能利率追唔到通脹。

4.年金係保險“保障”,唔係投資/機,回報利率不可跟買股票收息相比。

思考ing


4 則留言:

  1. https://magicianyang.blogspot.com/2023/03/blog-post_17.html

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx,魔兄。
      返緊工嗰個唔會考慮供年金for sure。
      我睇緊一筆過買一兩球,$5xxxper球約廿年先回本鬥長命嗰種。

      刪除
    2. 年金基本上係將自己副身家分段派返俾自己來花,回報一定係低,勉強講優點就係到你老時管理不到投資組合,可以幫你「花光」直至死為止。

      刪除
    3. 早晨,係呀佢哋計過條數唔會死錯人。😁。
      女人平均年齡長命啲所以得4XXX。
      亦要預留一筆現金備不時之需,不能盡買,投保後喺佢哋定的某個期限內若要停保會蝕好多。
      若慳儉趁伴侶仍在職,分分鐘每月可儲幾仟蚊自己啲錢再戰江湖。
      係咪諗得好理想呢🐱
      我歸西先另一半重可繼承咁佢又多重保障。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...