2024年5月29日星期三

拆竇

咪睇我而家安安穩穩好似元寳仔咁攤抖,前日物體I放咗我喺銀盤浸腳食嘢時,嘩,妳有冇攪錯呀,攞走我紫色的命根,我個竇呀!

立時我張開雙翼,瘋狂地撲,平時我好憎啲水,為顯示主權,整濕晒胸前,嘢唔食都要同你死過。

紫膠椅呀,我嚟咗呢度咁耐都係守住企住嘅竇呀。

過咗一陣,妳像管家咁喺前臂放住乾毛巾畀我抹腳,放咗我落支龍眼樹枝度,雖然妳已經擺咗呢個樹枝陣喺度一段時間,妳放我時我都有經常作通道行走。

然而,好不安好緊張呀。。。



掹頸領巾毛令我鎮定神經緊張,晚間我聽到物體II話:掹晒啲毛光脫脫冇觀賞價值就唔要你。

物體I陪咗我成個晏晝,跟住攞條長鞋帶畀我(口趙),平時我咬到發脾四時佢就會拎走條帶兼走開,話唔鼓勵我暴躁,今次因為要引開我注意力就繼續畀我搓咬,唔想我掹晒自己啲毛。



佢話咁樣變陣妳見我哋攞擺啲衫同物件出入衣櫃時,若果妳發出不滿聲音就可以圍起布簾,睇唔到就冇咁躁。以前妳咬到布簾,而家呢個距離就冇咁易觸到。

其實妳走動範圍大咗又可以坐喺高木櫈度休息。

物體I最留意係我啲寳貝轟炸中FA~紙。

佢讚我叻,目前為止次次啲C都放中。

今日我整到畀條腳錬cake住,佢今次好快就入嚟救我,唔少得係我會幫口,咬佢同咬條錬,人肉真係好好咬,軟熟又有彈性。

所以有時我無端端都會襲擊佢手指。(舔嘴中,不過舌頭唔夠長)


安樂樣


而家佢餵我食嘢時,幾進取。Well...





 

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...