2024年5月27日星期一

轉look

有幅太血腥,吮晒腳趾咁,唔上lu。




老公話呢隻初長成,瘦身準備一飛沖天。



 昨日佢第二次去影鳳頭鷹,第一次去係鶵鳥在巢成鳥餵哺,轉眼就大隻咗好多。


本來小石人約多一個舊同事K(喪妻)一齊去影。即係上次由英國體驗生活後回港跟我哋兩公婆飲茶那位,邀請親佢乜嘢都接近係否定答案的人。成日講埋啲生無可戀的輕生說話。一路喺個胡同入面,一般人真係幫佢唔到。

老公之前約佢,不置可否。今次約好咗,天陰落雨唔出席。

小石人同大隻佬(影友兼舊同事)比較熱衷呢項活動就照去,若影唔到當行吓,查實好多時真係未必影到的。

其他同事告知大隻佬,同事K回舊公司打散,成日講啲嘢好灰,又脾氣暴躁,請小石人叫K去睇吓醫生。

(返工都三請再請的,因為申請咗住屋某啲優惠。唔可以過某啲額)

人 生。。。有啲人嘅人生,係好複雜的。

我諗到佢可以試吓搵啲機構提供的喪親輔導、哀傷支援小組,同啲有類似經驗的人互相傾訴吓。

然而,唔通又係好似上次孽戀嗰篇嗰位舊同事,隔上隔由小石人告知有用資訊?小石人都唔知點同K講。尤其K思維係好似一舊化石咁。

親密關係,要雙方都理解,以H字母的方式相處,既可獨立自處亦可互相連結才健康快樂。A字呢,倚在一起,到一邊腳缺失咗另一邊就塌下。兩個人一方先走係極極極高機會,心理準備需要做足和預先規劃才更易面對。雙方有共同信仰信念,有些系統的理念會令人更從容步往另一階段。

當然,到時係點到時先見真章。


續日記:

影完相回來整咗啲嘢畀小石人食,跟住佢再出去轉髮型。佢維持咗原來的髮型好多年了。我預先上網搵咗個款畀佢睇吓鍾唔鍾意。去到間髮型屋,個髮型師問佢係咪諗清楚,"你老婆會唔會接受唔到你轉髮型架?"

呢個較剪人真係了解通達人性,我都見過有啲人及其家人確係接受唔到轉新look。

過程中小石人急不及待傳送轉look相畀我睇:

回家後,我睇睇吓發覺佢新髮型似以下呢個,當然淨係講個髮型唔係個樣。

我哋兩公婆都係其貌不揚的,,,😁😸









沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...