2024年5月24日星期五

收鳶


 有毛放養豬~油畫feel的相,好靚

19XxX唔收鳶18XxX先放貨😁
今朝好忙,繼尋日放咗啲7200餘下的貨,係止賺。

今日沽部份9988,呢隻有排攪。
全沽388,唔想連贏嗰幾皮都化水。
全沽A股中國平安袋幾仟,呢隻好好彩暫時一路都有斬獲。

MPF都清倉港股基金轉回保本。
我的,伺緊機提取趁重有賺就收手先。
老公的,1業績好定2業績好好定3輸返贏咗嗰啲。我揀1

佢哋講的放紙鳶,係唔跌穿某個指數就繼續揸,今次穿19000就要考慮放。我呢,穿一日唔放到續下跌先放。

心理預期,下星期大升返妳沽嗰啲會唔會唔開心呀?

想清楚先做,就唔好再loop嚟loop去。

尋日又睇N+TV,分析部份好多方面,不詳錄。其中講到日Yen,講者約6算買咗600,000港元。

小石人問我哋啲Yen係咪贏緊?
唔係呀,初買入後有贏過幾仟蚊,而家倒輸。
佢話成日"覺得"以為係贏緊添,呢樣又輸,不過我唔識唔好講咁多。
我:係咁架啦,好少能買在最低點。
(我又講吓多咗人去日本旅遊,據電媒標題,態度服務"差咗"。
又會有啲人衝出馬路影富士山打咭釀成險象環生。當局要圍黑色布阻止遊客此行為云云。
遊客係咁多,唔守規矩兼亂丟垃圾。當地人有乜辦法唔厭惡。而且當地匯率降咗咁多,日人購買力被蠶食咁勁,會有幾開心?)
我哋入日Yen嘅價位到目前為止算好好架喇。




沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...