2012年8月14日星期二

2.7%

又講錢,用口語嚟講,行文流暢,零舍醒神。

政經局勢我唔懂,揾啲識嘅網友啦。

睇下自己盤數,似乎冇乜進賬,但係當瀏覽一啲朋友的記載,今年戰績最多負70贏3個,

咁大上大落真係小啲心血都頂唔順。

有時市況太波動,可能一動不如一靜,唔輸已經好好,

加上如果有粒糖,都好滿足﹗

大茶飯既然冇乜落搭,不如講下實有進賬的利息,同鑽研慳錢的空間。

今日去咗唔同的銀行了解人仔的定期息率,我又發覺一樣嘢,

有時快係未必得更多,好似前嗰排,匯豐新人仔資金話做3%,

第日去到又少咗釐息,好彩又限額收現鈔,於是做咗少少定期。

呢排渣打又發功索新資金,一聽都幾震撼,

五年買股票免佣,真係先聲奪人~~誇啦啦﹗

因為我唔係銀行中人,亦唔會同佢哋宣傳,而且細則都複雜,所以唔會詳細講,大致分兩種:

大額新資金或轉去渣打過戶出糧。

呢個世界永遠都係越富有著數越多。

反觀匯豐,除了一大堆不合理收費外,雖然我細細個已經係佢哋的客戶,

唔捨得獅子紅簿仔,但係確是恨鐵不成鋼。

佢趕走小存戶不特止,連所謂卓越理財的優惠都係對大多數人都冇乜用,

正所謂小恩小惠都唔講得上,但係就要鎖實客戶的大量資金,

送嗰啲所謂禮品,用唔著 ,例如某日資商店『Q』蚌,俾我都唔多想要。

古謙送嘢俾人有個原則,係人哋有用同見到份禮物會好開心。
(但係我送唔起高昂消費品,我啲摯愛親朋都係崇尚簡單是美的心態,禮物有限錢)

渣打就唔同,佢對吸大額資金手段大氣,上年就係半年買股票免佣,存得個額越大現金回贈越多,

重惠及介紹人呢招先高,介紹一個$1,000兩個就$3,000。

不過有一點要記住,啲所謂新資金來來回回,限期限額一過,再另覓出路,

因為唔知渣打又會再出乜嘢新招搶客,咁同一筆資金,過一過塘又可以變做新資金取優惠。

有啲死硬派匯豐擁躉醒下啦,勸極都係揮不去那情意結,

股票手續費真係好貴,而且成日唔聲唔聲就扣客戶錢,

今日先聽到隔離理財櫃枱個男人喺度鬧,另外一個女人又怨取自己外幣存款有限額,攞自己錢多咗又要收費,

而我最近兩次去,都聽到隔離個客鬧啲職員。

我對啲從業員好有禮貌唔係因為我滿意間銀行的政策,

而係我深明員工都只係依照規定履行佢哋嘅工作,鬧佢哋係冇用亦唔應該。

管理財務要花心力同時間,一啲都唔係不勞而獲﹗

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...