2019年12月3日星期二

慎防蠱惑的槍

小石人作品,我一見超鍾意

今日忍得比較辛苦,收巿後才出這帖免得影響其他人低位入巿。(雖然我係唔會影響到人,因為我亂買兼撞彩。😜冇人理會)

哈哈

大巿低開後續回升,好想入貨但要自己忍。看似有承接,然而追貨後會否被塔,看事態發展自有分曉。

不過以我而家的做法,自己反覆想入時係唔會再強制。。。

個人愚見認為特朗普如果想連任,其中一招技倆係美股抽棚。喺佢在任時減稅萬劍歸心,製造重拾美國第一種種措施幻化出假象。如果經濟及股市明顯下滑,只看表面的選民會選佢機會大,因憧憬佢能攪返好。所以佢唔一定要個巿升才問頂到寶座。如果佢獲選機會唔高,亦都唔會再頂住個巿益下家,相反各樣走向越差佢可越大聲兼造期世界。

3 則留言:

  1. 師姐而家多現金嗎? 好少聽你透露持倉...hehe

    回覆刪除
  2. 既然我變咗Cool魔,我就摷咗佢金句回敬:"建倉對我嚟講好似喺禁區傳嚟傳去,死都唔肯射。。"
    我而家重有1000股長和,之前入4沽3次都有利潤。
    我唔係時興建倉方式,通常趁我認為的低位開始吸納,有升有賺就走。原因我怕股災走唔甩,其二在股票市場賺到係額外獎賞。
    而家再次進入賺息蝕價階段。巿道差唔派息墮入高息陷阱。
    今期算叻,下跌中段的第二次肯入巿,事關我唔知班友會唔會又延遲面對現實再量寬。
    現時超輕"倉"
    重有20000股中國銀行
    40000股莎莎
    10000股7331納指反向etf
    同老公一齊月供匯控同煤氣。夫妻同心。
    現金比率相對充足。😄

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks cool 姐 :P
      我都覺得咁最有彈性, 無須堅持什麼價唔價值長線短線, 交左學費後的感想......

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...