2021年11月25日星期四

紅樹雙影趣 過目道枯榮


 你哋近排做咗啲乜?



連續兩日由鹿頸行去鳳坑。。。

小石人間公司又再叫佢唔使返。雖然過程較為曲折離奇,但因為今次老公有晒心理準備,對佢打擊冇上次咁嚴重。佢事前重發咗個科幻夢境,我聽咗就覺得~ ~ 非常貼合他的心理狀況,而且最重要的佢發完呢個夢係覺得刺激。。夢,就是以誇張方法去呈現畀大家知你究竟唔知自己處於乜嘢真實感覺。

講返遊記, ,  ,  ,前

出發前講明畀佢知今次唔畀帶攝影器材,人,最好係清楚表達自己嘅意願給另一半知道啦。(乜唔係話有商有量?因為唔講明白佢真係夠膽次次都攞住部機自己影雀仔,我就企喺附近等。)話則佢攞住咁多嘢包埋腳架,行程期間都會有手拖住我,然而,我想似初相識時出街佢將注意力放喺我身上多多嘛。

重轉緊彎@@

未去過,在中途個司機停低我哋差啲落錯車。坐前面嗰對男女估都係想去鹿頸就喺南涌~拜拜👋。

終於到總站喇,我連忙向司機道謝,多得佢提醒先去到目的地。

你會見到BB開心茶座。小巴轉入左手面就到。基本上係沿住左邊水域旁的路行。



見到呢個牌雞谷樹下就轉左入去啦。


發記士多附近有隻自由自在活喺天堂的黑狗,頸上圍著紅領巾,遊走領土大又唔使諗點規劃將來😁







埋面有一片種咗米仔蘭路的建設中花圃。就呢樣嘢我哋都傾得一餐。

抬頭望下。。。


跟住經過嗰間私隱度十足的村屋地下,兩日都聽到英文舊歌,又估一輪佢會唔會係外藉人士~懷緬著倫敦街。


呢度隨手執咗支樹枝,點知會唔會有蛇有野🐕。老公而家可以全心全意保護我。


以前上一個課程,去大埔林村,個男同學一見有兩隻家犬凶我哋兩個人,佢就企喺我後面推我出去擋住。事後佢有向我道歉,我心中只想著:"呢個人完全信唔過"



古姐第一次喺呢度出鏡,哈哈。







畀兩條路你揀,頭先留咗線索。有冇attention to details?




沿住左手邊水域,又有幅地圖呢。

行行重行行,開始上好多級樓梯。




不上高山又何來君臨天下俯瞰大地之胸襟。



加個框~睇得專注。


其實我已經幾攰。

山上有一堆人,原來係政府部門員工嚟油油。

小石人話見到一群紅嘴相思。咁聽日再嚟就知喺邊度捕攝影對象。

呢度附近啲建築物係擺放村民先祖遺骸供後人到來祭祀。


落山。







佢又話見到一隻黃色雀仔。

第二日再嚟時佢話瘦到咩嘢咁隻翠鳥就係毫不造作地企喺呢棵枯木上,獨有其美態。

      紅樹雙影趣 (翠)

             過目(木)道枯榮

係要多啲唔同經歷同生活體驗先寫得出呢啲文墨自娛。


繼續足跡~



       呢度有一間食店,今日帶咗生果聽日先幫襯。


不遠處就係燈塔這打咭熱點。  行前啲重有間由鳳坑村民賣茶果的小鋪仔。細粒黑色嗰啲上面有花生可以;雞屎藤綠色茶果小石人話食落有兒時回憶(甘甘哋唔係我杯茶,細細聲咬耳仔唔好倒人米)。 

村民都做得好啱,攔咗唔畀人入村。住呢啲地方清靜就係唔想太多人騷擾,又帶著一些人旺可做生意有生計。




又見到一隻北紅尾鴝。

    




就喺燈塔呢度食嘢,隻蜜蜂咬住佢手指好耐。。。



滿佈蠔殼的淺灘。

再走就發現一隻瞥眼似朱背啄花的雄鳥。

草叢又經常有生物擦動植物的聲音。是鳥是黃麖?

第一日佢覺得周圍啲女人好嘈。好彩佢老婆已學會在公眾場所細語。原來老公對耳好靈敏聽到啲人講乜內容。我就似半澤直樹劇中的大和田。。。"吓,我對耳聽得唔清楚",有時都係一種福氣。

講住咁多先喇。



想唔想睇隻翠鳥相😊😁

有興趣睇埋續集

鹿頸·鳳坑

8 則留言:

  1. 今日休半日,怪到乜甘,去上水明記腸粉食四條腸粉,之後去左大圍拜一拜車公,跟住午餐星米一碟,再入三聖幫人買嘢,連車費使費,多謝9.7+7+13+52+19.1+5.5=106.3。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前唔鍾意食腸粉,踫到有水準的多混醬都幾好味😆。
      冇摘低使費好耐lu。

      刪除
    2. 我係趁未失憶之前寫低😂,明記隨便你混醬+芝麻。

      刪除
    3. 我都係趁重記得寫低發生過乜嘢事之嘛。
      附近嗰間賣腸粉的,老闆自己控制醬料。一定要睇緊,佢聽咗客人要求但唔放咕喎。淨係掛住問緊下一個要落啲乜。。。
      睇佢又唔似卧底丫。好唔專心咁扮做緊樣嘢。😎

      刪除
  2. 呢排啲雲影落幾靚,好有層次感。

    回覆刪除
  3. 翠唔翠緻先🤭,唔翠緻我唔睇架😅。

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...