2022年6月30日星期四

請問大家飲緊乜水?更新2

FA~個👄靚返好多嘞🍀,新環境需要一輪適應。

事源用開的濾水器陶瓷蕊要更換。

然而呢個濾水器過濾後的水,我唔多願意齋飲的。

現在飲緊蒸餾水又能一日主動飲一杯,因易入口。亞FA~都是較樂意飲蒸餾水。

趁時機到,想問吓大家邊隻濾水器好啲?

用蒸餾水機或樽裝各有利弊,所以想了解咗濾水器先。

30/6 9:35更新


 

30/6 18:23再更新


好嘢,又辦妥一樣。
第二日,PI水系統濾蕊亦要專人上門更換。

12 則留言:

  1. 都係要定期換內藏。
    FA啲毛色好紅潤呀😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,FA~靚返好多,好開心。
      我頭先搜集資料。睇緊PI水。

      刪除
    2. 要用報紙
      佢仲未識去廁所??

      刪除
    3. 㧜謙:份報紙係畀佢睇的。
      小石人:有時重唔覺意鋪咗風月版有啲著三點式泳衣嘅女人添。
      FA~:係呀,我乜都唔識架,可唔可以教吓我點樣做到?(🐦)重有你嗰時係咪有寫關於迪迪仔的網誌文章,我喺邊度搵到嚟睇?

      刪除
    4. 哈... 我以前嗰個係睇電視多啲。
      以前係冇寫㗎
      我寫咗第二年就貿易戰啦
      全程都係大嘴巴加爆燈
      迪迪 天賦異稟 一隻迷金識得講接近 十幾二十句說話
      仲要係互動嗰隻先攞命

      刪除
  2. 佢想開大嘅時候應該有一啲小動作。 你再放佢去一個固定地點便便。 完事之後讚下佢畀小小獎勵
    好快佢就會知道咩事。 (特登玩野時例外)
    哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 迪迪可以通屋飛,咁冇地盆攻擊事件嗎?
      嗰個固定地點似係即時可沖走便才不用鋪報紙了。
      收肚腩有進展嗎?
      問號人上

      刪除
    2. 我一返嚟就已經剪飛行翼
      佢平時喺個枱面玩。 我做條好粗嘅棉繩 佢自己爬落去地下。 再行去另一張枱面個企㗎度方便。全程大概兩三分鐘
      個腩真係好難減
      哈..... 不過~33"都吾算太過份
      先前係~29"

      刪除
  3. 師姐標題讓想起一則廣告: 飲好水, 飲咩咩潔淨水

    人體本來的設計就是用作飲污糟水的, 長期飲水非常潔淨的水, 就像處於醫院的無菌間內一樣, 會令體內的軍隊缺乏訓練, 返回正常環境反而無法生存. 其實, 城市人身體何故經常敏感, 或多或少也與城市化的環境有關, 我們身體千百萬年來的基因, 習慣的都是原始的山林和原野的環境.

    回覆刪除
  4. 傳說中的玻璃肚可能就係你所說自細食的東西非常乾淨以至腸道缺乏一些益菌,以後食"污糟"的食物容易肚瀉排長龍。你啱呀。
    細細個父母已帶我哋去為食街,有不同海產甲殼,又會幫大排檔。似乎呢方便都算一般毒不侵了😁。
    有這樣的基本,飲用好水,不會吸收身體不需要甚至對人體有害的物質如化學物氯氣係咪好好呢。尤其係平時好少飲清水,好味易入口就有飲多啲的誘因了。
    健康長壽又受上天眷顧的古時村落通常有乾淨水源。日本有個地方佢哋每戶都有一啲非常清徹又天然的活水經過,啲水質靚到有一些只生存在非常乾淨水的植物。佢哋做出嚟的食物特別清新。
    飲和食污糟水或食物係權宜或口福之慾。人在野冇水飲時,要用極污糟水由尾孔吸收,因為係講緊生存。
    賣告白口吻:"有得揀梗係飲好水👍"

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 據講夏日炎炎井水好清涼。真難得。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...