2022年6月16日星期四

個個都要現金


 今年見面紀念日改為跟進裝修清潔事宜。

無錯,而家陳述事情越嚟越雜亂沒條理。

好聽啲就係多元化,儲得多啲餡先包餃子。

在租短期約時,我縱觀附近地產,主觀認為嗰啲x原美x沒有細舖業主緣咁多。嗰個地產老闆one man band,我入去佢間舖仔時,根本唔想so我。後來知道我哋有自己物業先態度好少少。我未見過一個人經常如此吹噓佢有物業同呢間舖已買咗嚟做生意。由於上述原因:我覺得佢有短期租約業主源,所以我忍佢。

佢就係推介咗啲我用唔著的盤。古某一早諗定自己的目標要求所以畀佢好清晰指示。

過咗一排,佢再打畀我話有個合適的。所以就算租期一定跨農曆年,我都會租,因為好難遇到咁符合條件的。

見到業主當日,我同業主閒談講吓舊曆新年假期裝修工人休長假所以比原定租多一個月,未講完句說話呢個地產代理就插👄話呢啲唔使講咁多(咁無禮貌都做得出)。

先畀兩個月上期,一個月按金,收樓時四個月租金(按金扣返一個月),業主全部都話要現金,租約前付全數。

註:我真係冇佢咁on車,攞幾萬蚊現金未交到佢手如果畀人老笠咗邊個可憐我。於是堅持要畀票佢。

嗱,個地產為咗做到單生意,就話收樓前幾日我攞票去地產,佢幫業主入票,收到錢先交樓,當時業主冇異議。訂金都係收咗支票。

到收樓前幾日,我照商討方案搵個地產,條友又唔應whatapp,古某留言同佢講,"幾時方便可以答聲嗎?"

之後先答我。

佢唔知係咪特登喺業主到佢舖時,當業主發牢騷暗中用電話畀我聽到佢哋對話。

內容:業主又返返轉頭話我只肯畀票唔畀現金。地產就答佢唔係個個好似你咁架嘛。(咁耐淨係幫個租客出過呢次聲,兩邊佢都收佣喎。雖然我明白業主係佢老主顧同長做長有,又畀現金😝)

註:之前講好咗咕喎!!!

咁另外一把男人聲,似係業主嗰面的人,就和顏悅色地分析畀業主(女人)聽,而家早幾日入票,到時過到數先交樓係夠時間。

及後~

個地產通知我交票畀業主時,呢條友又話佢啲佣金要收現金,我話諗住都係畀票,佢就當我乜都唔識嘅咁對我話:"而家嗰幾仟蚊,個個都係畀現金架喇。"

講到我出支票係好無知咁。

唔通我又大返佢,同佢講我之前租過咁多次樓畀人都係支票交收,佣金唔係用現金,大地產公司歡迎客人畀支票有根有蔃咩。

咁我冇出聲離開佢舖頭。

交樓當日,佢收佣金時,我請老公畀錢條友,因我都唔想同佢有乜接觸。呢個地產又詐詐帝帝唔畀收據,我當然唔會就咁算,就問佢攞。

嗱,即時可以喺櫃桶攞到張收據出嚟,搏我唔問就唔畀,呢啲咁嘅人。。。

住落咗之後,因為物資延誤要續租,咁個業主就話畀票佢的方法時,我主動講:"而家入票好麻煩,因為疫情啲銀行冇開亦隨時唔開,不如我轉數畀妳。"

呢次裝修期係7個月,各樣都係要有耐性同銀根充裕方能完成。






20 則留言:

  1. 其實香港仲有好多樹王
    尤其係榕樹
    哈....
    好似同個主題無關喎!
    我又猪噏啦!
    嘻.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係冇關架。我次次幅相講啲嘢。內容又第二啲。今凌晨本來想寫學習新事物。。點知個腦想起呢件事。

      刪除
  2. 記憶中呢棵榕樹上次去時(已經畀人修到禿晒),因為好耐冇去,可能又霸王式長返晒都唔定。

    回覆刪除
  3. 你嚟啱喇,亞FA~個嘴崩晒,請問知唔知乜事?我有耐唔耐餵墨魚骨畀佢。
    (我又講啲唔係題目嘅嘢鳥)😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇睇到添sorry。
      最近幾日要集中火力對附個肚腩夏天飲多咗啤酒
      嘻...
      師姐有冇相影呢睇下先知
      係咪耐冇出去曬太陽而缺鈣? 始終要睇見張相先知

      刪除
    2. 好的,影咗上畀你睇。因為佢爛嘴,而家叫佢嘴Fa~😆

      刪除
  4. 上咗相喇,佢郁嚟郁去可能影得唔太清楚。

    回覆刪除
  5. 好似有啲.... 不過又唔係咁清楚 可能細菌感染。 望落去唔似平時啲花痕

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者用少少消毒藥水
      同佢處理下。
      不過唔好畀佢食到

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢冇磨爪棍的,佢有時會同祖師爺的棒較量~一枝龍眼樹枝。

      刪除
  7. 佢唔會畀我揸消毒藥水的。仇恨目光拒絕同啄咬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 正面一幅相好似有少少角質層脫落。 毛色靚咗對眼明亮咗好多 睇見佢個樣似乎開心過上次。 膊頭亦比上次放鬆咗好多

      刪除
  8. 有時覺得佢D毛油比較缺乏
    係咪少曬太陽呢 ?

    回覆刪除
  9. "係咪少曬太陽呢 ?"係呀,佢呢排雖然比3~5月發情期之情緒好咗啲,但次次食完嘢夠咗就咬羹(因佢成日失驚無神餵緊佢食嘢都咬我,所以用匙羹餵食)。佢情緒不穩我冇帶佢曬太陽,提防佢襲擊我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定要曬太陽
      一定要曬太陽
      同埋一定要曬太陽
      諗下辦法

      刪除
  10. 本來見佢經常啄咬同刮條膠,就用祖師爺的棒畀佢發洩精力,但佢有次望實我好似以為我唔妥佢咁,我呢幾日冇攪了免傷感情。因為佢同支棒格鬥完都一樣好似平時咁。唔覺溫馴啲

    回覆刪除
  11. "一定要曬太陽
    一定要曬太陽"
    好,咁我再重披鐵甲人裝帶佢曬太陽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多接觸陽光同大自然
      佢心情都會漸漸變好
      而家睇見啲相
      比起上次改變咗好多
      性格惡死要慢慢改變
      要畀佢知道
      輸比贏會得到更加多

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...