2022年10月21日星期五

斷食~今次只能做7日(更新2)

唔知邊位網友咁有心,翻閱我上年四月的破紀錄斷食網誌。Thx.

我睇返原來同今次的反應大同小異。

Day1(14/10/22) 身體如常,重可以煮晚餐畀老公食。

可以放亞FA~在FA房走動。

我有便便(正)。

Day2 老公問我有冇放亞FA~,我話冇能力處理。

因為要清埋啲菜同餸料,晚上只能完成一半晚餐,其他佢自己攪掂。

攰。

Day3 冇精神,有嗝氣,左面胸口乸得緊。

是日週日,老公放假但約咗雀友去西貢影嘢。

未出門前放咗FA~一陣。

佢同朋友食完晚餐先回家,幾好丫。有自己的活動。

Day4 胃唔舒服,反胃 有痰擁擁貢。今日冇放亞FA~

Day5 唔掂喇,亞FA~唔滿足只是耐唔耐我坐喺佢面前探佢。暴躁 磨👄得厲害 一上唔到我手就行開,嬲。唔開心。養寵物要陪佢,自由度又要看佢表現而定。佢已經好黐我,一放隻手喺佢附近就起腳想上手(玩嘢時除外。)其實呢次斷食就係成日諗吓點安撫佢。好小器架,耐唔理佢可能破壞彼此得來不易建立的感情同信任。

日內有飲兩次青檸汁。

Day6身體反應同上一日差唔多。飲青檸汁。

放咗亞FA~同平時跟牠一起做的活動相約(減少部份次數)佢又笑返。

Day7飲嘢同上。反胃想嘔,7日唔食嘢都有嘢嘔到(泡&痰)。舒服咗好多。

收到二姨甥女Whatapps話由外地返咗香港,佢大概7年前嫁咗外地土生土長的我另一位親戚,在外定居,育有兩兒。老公話她對我幾好,會搵吓我。我:佢細個時我成日同佢幾姊弟玩board game的,有畀時間陪伴。

要提早復食,因佢11月頭走,約咗10月尾見。

復食

Day8今日 鮮菠蘿十片加薑三片,vitamax 打完再隔渣的菠蘿汁,嘩,好好味呀。

今早有便便。

黃昏時份,亞FA~大嗌,我搖緊機,第一次嗌冇理會佢,整慣咗一叫就給關注咁有可能成日嗌唔停。當佢嗌第二次就出去睇吓佢係咪安全。有時條腳鍊會cake實樹枝令佢吋步難行...只見佢爪住鋁窗開關手柄,唔知係咪呼喚緊啲折衷公。見佢安好都在FA~房中坐吓陪佢。

突然,隻嘢大嗌數聲,由窗位置飛起至走廊著地。又急急腳爬上紫膠椅(佢個竇)。飛射啲C落報紙。教佢如厠訓練,第一次見佢主動返指定地點攪掂,真係好叻。

講開飛,佢好似最近先知道自己識得飛咁,平時好似企鵝兼宕蕩咁行,由高櫈落地又咬爪住窗簾。

晚間有新鮮清甜蔗汁。

Day9(22/1022)

          青檸汁

          橙汁

          蔗汁

Day10青檸汁

           蔗汁

           橙汁

           椰青汁

黃昏亞FA~又嗌。

好想食1/6包丁麵。。。。。

Day11凌晨就有陶土色便便,身體感覺舒服。

青檸汁

昨晚小石人回家話我哋幢大厦要進行強檢。咁我當時就立刻告知我姨甥女新消息,請她自行決定月尾重嚟唔嚟探我。

然而,我上網搵咗好耐都唔覺有我哋需要強檢的通告。。。

是日早上我哋去做檢測,途中我又對佢講吓近期喺迪士尼頻道睇的戲。佢對睇戲好揀擇的,差唔多次次我講咗啲劇情畀佢知,再叫佢<試吓啦>佢先睇,甚至有時聽咗冇興趣就唔睇,奇人。

回家後飲咗500ml橙汁。

自己剪頭髮,又幫佢修吓啲秀髮。

一齊睇咗齣驚天動地(Con Air)。

飲蕃菠pink。

開始身痕。

食咗一小碗魚片粥。(今次做唔到斷1復1)

是次深感安裝智能厠板同雨淋撳掣花灑物有所值,好虛弱時仍能不太費力地自行清潔身體。

晚上收到姨甥通知,佢話唔冒險了,因為離回佢家日子好近。

我回:明智決定。

老公話咁咪無端端早咗結束斷食。。

我:就係提早復食今日先落到街做檢測。👍👍👍


 

4 則留言:

  1. 有冇想過學氣功斷食?識得個師傅練到闢穀,從此冇病冇痛,而家九十幾歲仲可以橫字馬,不過要練十年才有機會到闢穀境界😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 兄,我有排練的是恆心。小石人有個識真功夫師父,教佢哋太極 站樁 纓槍和其他武術,我老公如果唔係結咗婚應該一路有保持住學。我有跟過短時間學,又係疏懶唔練。。。連帶我老公都畀我拖懶埋。

      刪除
    2. 😁你咁讚佢,佢實好開心。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...