2022年6月28日星期二

執到


 
呢次裝修其中一樣明智決定係冇畀舊有總電掣箱同食水總掣這些原有內藏設施限死。

裝修想用開放式厨房設計卻被近大門口厨房有以上掣的牆令到東西擺位擠迫。因為我喜歡老爺珍而重之的一張傳統舊餐枱,可以由四人枱開展至六人以上的鵝蛋形木製品。還有四張四平八穩的有靠背椅。

佢哋以前用時係次次都包膠枱布開餐,我見到呢張枱時係九成新。我用得好粗,成日包住膠就唔係木枱啦。我哋呢個年紀,唔"真"用重留畀邊個?枱面又花又有印係生活的歲月痕跡。

加之思緒:佢話以為在裝修可以掉之。(其實有時唔太肯定他的心意,或者是他一直就我。),因為最終留下了這張我看見便❤❤眼的"舊"物。

啲椅:用嚟拉筋又得,做運動又得,爬高開氣窗,協助老公師傅mark曬晾杆位等好使好用安心又放心。

好嘞,交代得有點亂。總之為了在厨房放下這張枱,我花了好多腦汁,都諗唔掂,最初想將剛才說的那幅牆拆了移近大門約八吋擴大厨房範圍,玄關位變得窄了(牆的厚度約六吋),兩個人思前想後,叮一聲,既然大費周章起返度牆,不是主力牆,何不將佢拆埋就多咗吋金呎土。

咁我哋需要一度屏風嚟自製玄關同唔好畀人一眼睇通間屋,尤其厨房乃一宅之糧倉。

有諗過用聽講的Gucci玻璃做partition。又有問過當時將移民英國的小石人親戚重要唔要家中印度屏風同防火布藝燈飾。(呢度屏風同盞意大利製造布藝燈係多年前一客戶裝修,不知為何會變咗垃圾將要被揼爛,小石人執到轉送給其親戚的。)

但呢位親戚竟然將呢兩件物品寄埋去英國,可見似乎係好嘢嚟。識就係寶唔識就係草。

我又喺babykingdom見到有人因為移民以六佰蚊急讓一購買價萬多元的手工松鶴日本屏風心頭好,x佳禮券都照殺。咁我又攪一大爛餐登記呢個網站問吓佢賣咗未,當然係人去留空冇覆。

古董買唔起,優雅的又鮮見。瀏覽見到相中物眼前一亮(今次終於幅相貼返篇文)。手工木雕香樟動物花鳥屏風。木雕又可以有復古銅色,襯晒今次裝修的格調。

落單在內地即造。

送貨當日係個網購站主自己送嚟,個樣重開心過我。似係有人欣賞佢眼光卦。在門口拆開包裝物料後,樟香滿溢,好鍾意呀。

跟住佢發現我哋唔係靠牆擺就話有對腳架穩陣啲。因為得我一個人收貨,我話咁你提供腳架資料畀我丈夫。佢問咗幾次,好似意思係買套腳架要同老公商量咗先咁。。。

據報價,腳架同屏風的價錢好似唔多啱比例,咁小石人同我講音響同音響腳情況都一樣。你要配一套有需要的配件就係咁。

仔細觀賞構圖,有成其好事雙雙對對,有蜜運追逐佳偶天成。有荷塘春色四季盆景福鼠吊金錢,賞心悅目。

同前述般,有興趣的是寶,冇興趣的就覺得多條🐟。😄


21 則留言:

  1. 我睇完篇文章之後,覺得你又師奶上身啦🤭
    你暗示緊你老公喺咪唔想要套音響?😂😂
    冇腳架唔通用手捧住聽歌🤣🤣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇諗得咁複雜喎雖然我確係師奶,but冇子女😄。啲音響腳架喇叭線佢買落好多年架喇,而家將可以更舒適地享用。

      刪除
    2. 我都想知自己幾時可以簡單落嚟😑。

      刪除
    3. 隨時都可以。
      每刻都為簡單下來建構。諗吓點樣做先可以死得好好睇睇。

      刪除
  2. 刚想起妳就有新post ,见妳好享受装修就程,真开心。
    点解想起妳?因为想问妳最近有冇再断食?知妳玩得几尽,想妳以过来人身份畀results 睇睇。以前我玩轻断即每周断三日晚餐。最近我玩紧168已两周,暂感觉良好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 168 我做咗大半年,啱啱寫咗個心得,可以參考下。
      https://cooknotaboo.blogspot.com/2022/06/168.html

      刪除
    2. 真係咁啱嘅!谢谢,很有参考价值(我主要目标不是减肥,是想试试修復身体的各种小毛病),我是跟一位外国自然疗法医师所说,把168再加上生酮饮食,他说可令身体酮化,习惯消脂作为能量,不会影响肌肉之余也能消除多余脂肪。当然我未能完全配合酮化,现看看效果如何。

      刪除
    3. 生酮我唔係好 buy,我都試過,可以做一段時間,但長期應該會令到膽固醇增加,荷爾蒙失調。後生可能得,但我呢啲上咗半佰,應該有問題,整壞咗副偈更加手尾長。我始終推崇均衡飲食加運動,不過試下都無妨,但要清楚自己身體變化。

      刪除
    4. 明白, 我愛素食所以我也未能做到生酮. 但見身边几位朋友一向極少吃粉麵飯又真係好FIT, 所以都係扐自己黎試吓. 謝謝.

      刪除
    5. 食少澱粉質,唔等如生酮。因為可以食多蛋白質補返,但生酮是減少澱粉質加多脂肪吸收,脂肪可以是好油,但係唔係好油就可以多食,是值得商榷。而且好多人係用壞油代替,例如動物脂肪、反式脂肪,因為壞油容易食到,好油食得幾多?

      刪除
    6. 留意下健身、有做運動的 KOL 比較少用生酮,佢哋通常都強調 complex carb 的好處。講生酮啲人通常都係唔想做運動但又想 fit。不過人真的可以只通過飲食而唔使做運動就得到健康?

      刪除
  3. 係呀四萬,呢幾日小石人開行turbo由租約屋搬嘢上嚟屋企。返咗屋企就唔想再落返去嗰間屋。我都積極咗執嘢。
    成年幾做唔到斷食喇,身體暴漲。淨係裝修都用咗半年有多,重有前期計劃同租屋,唔可以冇腦力同體力要老公照顧多一瓣。有啲關鍵位需要堅持同處理。
    我都係覺得由少日數開始,之後適應咗慢慢再加。
    最好效果係斷食期間不要工作,真係大休息或做吓拉筋。想方法舒緩至能入睡。因人而異,我會在斷食期間瞓唔著。
    覺得好辛苦時,要靜聽身體告訴你是否繼續,我哋並不是追求日數多,而係循序漸進。
    就算已決定停止也要慢慢由飲流質開始,過幾日糊狀,再過幾日固體食物。等於BB,飲奶 食糊仔才食固體。
    餓一段時間唔死得人,但由斷食至復食才是最危險同至關鍵。短時間食得太飽太急一定唔可以,切記 切記 切記!
    我覺得飲果汁 食生果復食最正。對身體最有益。
    有人會用白菜湯 或半個蘋果刮肉。尤其冬天唔想食生冷果品時。
    有心理準備,非常辛苦都唔會入急症或睇西醫,事關大家行緊唔同理念,一打針或食藥會對身體好大傷害,唔做斷食好過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 消化中,感激!復食期间真的很重要。
      另外每次做完感受到什么好处或改变?

      刪除
    2. 重有近期兩次斷食前有飲茶,一開皮就排到一次便先。改善了前初 中期斷食嗰時要等到成7至8日先好辛苦谷出嚟,導致痔瘡又爆開。
      斷食期間就係開唔同病歴檔案復修。懂好轉反應是什麼我們就有共同語言。例如你內臟的奇難雜症會出現返。
      記唔記得我講過有次嘔咗啲墨綠色小菱形魚膠片狀的東西,可能係肝膽鬱結閉塞的清除。(唔肯定)
      捲高衣袖講吓其他好處~
      內臟傷口復修。
      承上,因為好多日唔使用肛括約肌,痔瘡顯著好轉。
      尿液經一輪排西藥 茶啡色之後泌尿系統明顯暢順,色清,強化返功能。
      唔食嘢段時間完咗,復食期間我差不多次次大範圍都會出現紅疹-痕,都忍住唔好抓,只能用手指尖皮膚輕磨吓。
      之後,皮膚滑到好似剝殼雞蛋咁(雖然跟住會慢慢孩返)
      視覺曾出現模糊但完成後又清楚返好多;味覺聽覺尤其嗅覺靈敏咗。
      夏天流汗的體臭冇咗。
      腰線出現返。
      性~回春。
      之前每次斷完食,沉迷的手遊就棄坑😁
      我懷疑腸道乾淨咗有助一個人開悟。更積極去探索宇宙的運行自然法則。

      刪除
    3. 好詳盡, 竟然唔駛抄返上次篇BLOG, 仲加咗好多新嘢, 感激! 上次其實係咪斷咗14日.

      刪除
    4. 萬哥,於我而言,寫過的我唔多記得,嗰時個㧜謙話差不多12日。
      頭先寫嘅係探索過成為較深刻的印象,可能已去咗腦部較長期記憶部份。😄

      刪除
    5. 感謝。令我想利用遲啲要隔離嗰幾日試下斷食... 反正無嘢好做

      刪除
    6. 早晨。😊
      試吓試吓就得。
      我好想都未做得斷食住,10/7要交樓畀租住屋業主。
      最理想係斷食復食日數1:1。

      刪除
  4. 好靚,最緊要自己當係寶就得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶枱斜望對住佢嚟嘆茶,聽住音樂🎊🎉

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...