2022年10月28日星期五

好不容易·跌到四點


 今日下午突然跌得急成咁。。。

又係要分散注意力的時候了。

唔搏住lu....

*  *  

以下家事,冇興趣睇的讀者s可慳返眼汁。

昨日下午出咗去屯門見吓姨甥女。事關佢Whattapps提到要下次回港先再見到面後加一個扁👄表情符號。似乎又真係好想見吓我。

唔去食肆可以到公園或沙灘相聚。本來諗住整少少嘢畀佢食,後來因為提早咗日子見,我未夠體力攪咁多嘢,加之見面當朝佢住緊的地方又係要強檢。同樣問題問返我會唔會繼續見?

我平日都是自己在家,我哋唔驚(受感染)。

1.唔講其他屋企人是非。

2.執返好多佢細個時在我家住時同佢公公 婆婆 我一齊影的相畀返佢。

3.封大利事畀佢。

人,臨死前要處理好的其中一樣嘢,就係自己啲相,呢啲嘢只對自己有"意義"。其他可能有人懷念又另當別論。

唔食嘢啦,高風險感染高危活動。全程兩個人冇接觸兼戴住口罩,我戴埋女超人面罩。

一見到佢時,只見佢不自覺地愁眉深鎖。即時提吓佢,放鬆吓面部表情。

原來有段時間,姨甥女逢星期六日就係以淚洗面,因為湊唔掂個大仔,佢哋亦發現佢個仔唔似其他同齡兒童發展,同佢哋個家庭醫生講,個醫生就係問佢哋係咪懷疑個仔有過度活躍症,又打唔打算食藥(佢哋又唔係醫生點知咁多?)總之問過個家庭醫生幾次,嗰個醫生都冇幫佢哋做轉介進一步了解佢個仔發生乜嘢事。。後來因為要認真處理姨甥女情緒狀況,轉接年初時就發現佢個6歲大仔有自閉症~高效能但社交方面出現唔似普通人的情況。打晒全班同學兼打埋老師。唔識辨別人們的眉頭眼額等。據講,佢哋的行為表現背後是有原因。現時接受言語治療師協助,不是教導講嘢,而是社交訓練。

佢講個仔啲行為,我覺得都同亞FA~似晒。

1.一件事情,教極轉頭都係唔記得同第一次教一樣。

2.唔識拿捏對人的力度。有時大力到可能會整親人。

3.佢個仔會不自覺地笑同好high,但又唔係開心而轉頭就會失控。

我隻雀會"無端端"失控地狂嗌。

唔係講緊笑話。。。

我應對的方法就係不動怒地接受。<前期好似顛婆咁惡同鬧,經過約半年後我諗通咗。勞氣完全冇用。>又會成日好肉麻咁同亞FA~講"主人愛妳"

當然姨甥女的處境係複雜同艱巨好多好多。

傾咗兩個幾鐘,臨道別時佢話相聚時間過得好快。(見佢面容都輕鬆咗啲。)

心中祝福佢一切安好。

後記:小石人工作地點的同事呢兩日相繼確診。好彩老公係帶生果同蛋返工作午餐,避免咗外出午膳受感染的風險。



5 則留言:

  1. 其實可以揾社工或社福機構,查詢姨甥小朋友輔助服務中心,相信可以適切治療門路,亦相應會減輕家人的壓力,就好像龐物亦需要有專業資格同路人,過兩招,你也不至孤身上路,增加太大壓力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝匿名的關心和提醒。
      在呢篇我冇交代清楚因在斷食~今次只能做7天嗰篇有提過我呢位姨甥女係嫁咗我一位土生土長定居加拿大的親戚。佢哋當地對自閉症兒童的支援及資助佢哋應該比較清楚同估計服務發展得比較完善。前提係在未知道發生乜嘢事前的無助,同埋家庭醫生似乎沒有對應到佢哋多次的尋求協助。
      我哋平時冇乜聯絡,在短短兩小時多見面期間,我的角色是初步知道 聆聽和陪伴,我諗佢哋一定會比我識得當地的資源運用。話時話,姨甥女的奶奶以前都係在加拿大做社工的。

      刪除
    2. 在亞FA~進入我生活後,好幸運呢度有位好網友係對養鸚鵡非常有經驗的,之前有好多個留言互相交流,我有疑問都有問佢。得佢傾囊相告解答。
      呢大半年睇咗好多好多視頻,香港台灣外地都有,探索過程有趣,又有好多機會動腦筋解決難題同埋嘗試對亞FA~起居活動範圍規劃做出唔用籠嚟養的新模式。

      刪除
    3. 1. 醫生有瀆職之嫌, 可能是為了多呃幾次診金, 不願轉介
      2. 過度活躍症有部份後天因素應先排除, 小朋友如自小經常交給電視或玩具照顧, 長期把他困在圍欄或床上, 或照顧者常忽略小朋友, 沒有多花時間經常和他說話, 看故事書, 與他一起同枱食飯, 帶他到公園, 上幼兒班接觸其他小朋友, 連沖涼換片等都零溝通, 用最省時間省力強制完成, 所謂管教只有打罵和放縱兩種方法, 這樣教出來的小朋友通常都很容易情緒失控, 尤其常見於由長者照顧獨生子女的雙職家庭
      3. 排除教養問題的話, 剩下就是孩子先天因素荷爾蒙失調之類, 應先吃藥和讀特殊學校多作特別訓練, 通常不用一年就可以重投普通學校, 損失也只有無法讀名校和參加起跑綫遊戲而已, 由專家處理總比沒完沒了教到自己都痴埋線好

      刪除
    4. "醫生有瀆職之嫌"
      係呀,延誤小朋友接受適切協助。
      "教到自己都痴埋線"
      照顧者處理好自己情緒至為重要,漫漫長路要行。
      睇過篇文章,細路在成長期如果經常睇電視,容易降低注專力,因為電視畫面快養成兒童行動前不加思索。多年前有同一個女性朋友分享此資訊,不過佢都係照樣畀學英語的卡通佢個仔睇。家長好多時會貪方便或者以為學前咁樣可以識多啲英文。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...