2022年10月31日星期一

主人愛妳·妳愛主人嗎?

下午約4點鐘 佢喜歡倚窗睇風景。你家附近有冇一戶人有隻紅色鸚鵡在對面窗呢?


 研究咗亞FA~九個月,有時佢都仍然會大力咬我的,有時又會忟憎用👄刮紫膠椅。想上我手唔願我離開時又咬實我手指或者用佢爪拑實我啲肉,唔肯放。。痛就梗係痛,尋晚我要用另一隻手掹開佢個口。

無論幾黐纒,都需要自己做好防禦。因為唔知佢幾時心情唔好或突發唔知為乜唔滿意,佢有時自己都唔知自己想點的。

今日好開心,佢識得咁樣😸。。



13 則留言:

  1. 好得意,以前細個都有捉啲麻雀來養,都係係屋飛嚟飛去,唔會走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小石人以前有買雀仔畀佢老豆養有啲細藝。老公話嗰啲雀仔(石燕)一透過條罅出到籠就嘟一聲飛走,頭也不回。
      亞FA~喺我哋度冇耐,飛離手時已經唔係撲去窗戶,都似乎唔想走☺
      兄,成屋麻🐦係咪學楊過同小龍女😆

      刪除
    2. 其他雀仔放出嚟當然會飛走,但據講當人捉到麻雀,佢身上就有陣人味,如果佢飛出去就會被其他麻雀打死,不過我都唔知係唔係。但我捉過幾次,佢哋都唔會飛走,不過養唔得耐,好快死。

      細個冇嘢玩,咩都可以玩一餐啦,烏蠅都可以捉嚟玩😅

      刪除
    3. 烏蠅,我另一半射烏蠅耍家,佢話以前用橡筋一射就中,最近射咗3次KO咗隻金頭大烏蠅。
      學樹藝嗰時,有個以前做漁農處的亞Sir話,啲雛鳥畀人掂過,就算放返上巢,佢父母都唔會再餵哺的,甚至會棄巢。你講的可能是真的。

      刪除
    4. 射烏蠅我都識,不過唔會係屋企射,因為整污糟地方畀阿媽鬧。我哋會用個透明膠袋捉咗隻烏蠅,然後就.......,唔講了諗返起都覺得核突😅

      刪除
    5. 你講得啱呀,我係用透明膠袋捉咗飛入呢度的草蜢 蟋蟀 超長腳蚊 ~放生。
      射,佢鍾意點就點,我唔係佢亞媽😄
      隻🐦都耐唔耐喺不同地方放低幾両要消毒清理。

      刪除
  2. 太全心全意去愛寵物,一旦她有所閃失,主人會很很傷心,還是把這份愛,分散投資風險,失去時也不致太傷心,明白的總會明白這番道理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鸚鵡有一定智力,既敏感又細膽,台灣有啲鸚鵡會喺地震後掛掉。養雞人晚間會開住燈因為關燈再開會嚇死一啲數量的雞。禽鳥的生命可以是非常脆弱。
      全心全意地照顧亞FA~同佢建立信任可減低佢襲擊飼主及避免產生情緒問題而拔自己的毛變烏🐦(因佢層皮係烏雞咁色的)。
      佢壽命可以有幾拾年咁長,我反而諗定假使我死得早過佢可以點處理。
      佢死得早過我會幸福啲。😇
      而家我講到天花龍鳳點睇得開都冇用,到時如果我變傷心的小鸚鵡再也不歌唱,喊到🐷頭咁樣,又重有能力寫網誌會如實報導畀大家知。

      刪除
  3. 回覆
    1. 幫我分散注意力的大功臣,封咗佢做小公主稱號。
      呢隻寵物名符其實愛我愛到咬死我,係咪嘅性感又有SM feel。😆

      刪除
  4. 一個願打一個願捱😂~虐待都係愛你嘅一種表現。

    回覆刪除
    回覆
    1. 神龍,你又出現返,唔通我已集齊龍珠s。。。
      紅鸚之大力金剛口同鸚爪功 加埋咪腳整到主人周身瘀+傷痕。
      我唔願架,所以我用花生"教"緊佢拈衣擒拿嘴,重有喺佢面前剪指甲,等佢睇熟個指甲拑,唔知遲幫唔幫到佢剪指甲。

      刪除
  5. 神龍話你嘅願望會實現嘅, 不過你要搵齊啲龍珠先吓😂

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...