2022年11月14日星期一

佢唔係one person bird

以前鍾意食提子,呢兩日食半粒就發出不滿的聲音。

唔畀得佢食咁飽。。

曾經好多次食飽咗就fing頭,整到啲生果肉同汁四圍都係。

好憎飲水,之前一見個有水金屬罐時瞳孔立時收細又惡又fing水,可能因為經常飲水時嗆親同埋嘴痕。

我預先輕聲同佢講:"飲少少啦,唔鍾意就唔飲,唔使發出不滿聲音。"

裝少量水在容器內,打斜逐少逐少餵。近期佢仍然飲好少水,好的方面係態度好咗。唔飲就自己行開。

得咗😁

"你要對小石人先生好啲,雙頭🐎車照顧你先隱陣啲。"

我成日陪伴又諗不同活動,帶佢逗留不同景點遊玩睇風景及畀不同物料佢探索,兼只鬧冇罰佢。接受佢發脾氣,嘗試了解和推測背後原因。FA~對我好啲係正常。

因初先佢大大聲狂嗌,小石人有罰過佢,所以佢對小石人唔友善同有戒心。

我跟小石人講,要時間陪伴,例如一齊看風景,令佢習慣主人喺佢附近,喜歡我哋喺佢附近。

而家佢喺窗台,我擺前臂在佢附近,有時會好似小朋友喺遊樂場玩咁,耐唔耐就爬上我手。

有時想獨隻兒,就唔好騷擾佢。

禁區就堅持唔畀佢去。有時佢態度唔好就會嚴厲鬧佢或行開唔理佢一陣。鬧完轉頭佢情緒平靜時就柔聲解釋畀佢知原因。😄

如果佢上咗手突然磨嘴發脾氣,就要安靜地將佢甩離開手,唔好即時鬧。好早前試過瀨嘢,畀佢擔住前臂整到我瘀咗一大片,其實兩個都好驚。。。

而家,有時佢需要與另一生物親密互動,啃手指吐反芻物,我就放鬆對手滿足佢。。。。太肉緊就要制止。

讓鸚鵡主動來找主人,我做到了。

今個月打颱風當日,亞FA~都有飛上小石人的前臂。咁我提返老公,其實亞FA~對你都好好丫。


老公話:影住佢就唔講,呢段係用窗簾半遮個電話拍的。

尋日老公同影友去鳥攝,畀啲朋友睇,大家一齊開心笑。

自從FA~嚟咗我哋度,真係多咗好多樂趣,動多咗腦筋去佈局乃至處理唔同事情。
 

2 則留言:

  1. 衹覺得養寵物,苦樂參半。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨😄你今日笑咗未。
      係呀,野性本質的猛禽。人內心轉化為2/8,享受佢帶給我歡樂的方面多啲先有心機繼續落去。

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...