2022年11月11日星期五

最有價值家庭成員生辰

佢話請一日假,我話請夠兩日連放三日。

老公今早到街巿買料等我煲湯畀佢飲。

畀某人知道你唔係等住份工啲糧開飯都好。。。佢話冇咁諗,只是呢度街巿,放工後啲湯料販已收檔。

我小器啲,我係咁諗。😋


食完早餐歇一陣就開始每種料用薑蔥汆水。煲煲煲煲煲。

用消費券買的急凍翅解凍再放入蒸焗爐兩個鐘。未夠腍,就用上湯餵多大半小時。

老公曾同我講話用濃湯寶😵


今朝至下午傾咗好耐偈。

人 營營役役 係需要畀時間自己休息 沉澱思緒,將唔舒服的感覺認清楚兼表達。每次放下唱針,講完諗完有正面訊息方為舒緩心中鬱結之上上策。理想的狀況是不要留於每次想起都給自己二度三度輪迴度的傷害。<買賣股票輸咗錢同理>

當在提起某件覺得不悅事情時,像訴說別人的故事~就成功喇。

恭喜晒😄

前幾日 佢返工,我哋午間通訊時,送咗呢個gif畀佢,而家不同地方啲管工變晒雞窺蛇咁監察著。

夫妻經常互相扶持 心靈伴侶 夫復何求。

0.78磅 $692.6 我哋分兩次食,買的當日間店舖做緊優惠,購1000蚊Q蚌實畀$900,即時可用此特惠無需等下次幫襯先得。







 

18 則留言:

  1. So sweet 💕
    Belated happy birthday (to your hubby?)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx Cat.
      Hope everything goes well with you.
      🍀
      自己思考全盤策略和調較修正。唔會搵人做燈。😁

      刪除
  2. 祝生日快樂🎉,婚姻生活愉快💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝。
      也祝兄同巧手嫂幸福美滿。
      由細到大超鍾意紅燒食翅,可是而家貼幅相都思前想後。。。🙈

      刪除
    2. 點解?我都好鍾意食翅,正想問你邊度有急凍翅買?好多時見到都係假翅。

      刪除
    3. 素食同環保。貼相畀你睇吓外觀質量。邊度買就私訊。

      刪除
    4. 0.78磅大約九兩,都唔平喎,不過相片睇質量就好靚,都合理嘅。私訊收到,謝謝,下次過節試下。

      素食我最唔 buy,人係雜食動物,天生如是,夾硬話素食有益身體就唔合理。其實睇下啲百年人端,有邊個會係食齋🙄?

      鯊魚環保仲低能,好多人以為係互聯網睇到啲片,就以為知天下事。個啲好殘忍殺大鯊魚係用嚟做天九翅、大群翅之類,而家有幾多人食很起?我哋平時食個啲2-3吋長魚翅係細鯊魚,佢哋唔會長大到變大鯊魚,對生物鏈沒有影響。啲魚民捉嚟做魚蛋,唔做埋魚翅都係掉。如果條鰭唔食得,應該魚蛋都唔好食。

      同一道理就花膠都唔好食,因為真的大花膠是超大魚種,也是在生物鏈上層。但我哋而家食到嘅花膠,根本唔係真花膠,因為是用細魚嘅魚鰾做。

      刪除
    5. 食雜而buy呢套飲食習慣又做到健康長壽確係非常幸福。
      我做唔到想的飲食理念,所以唔使講其他。
      就算我第二日能做到,我都明白雜食口福滋味。😄

      刪除
  3. 師姐生日快樂,凡事隨心,勿太多思亂,大紅翅一定要去幫襯潮洲酒家,特別好食。:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇潮州酒家好介紹?而家好多都唔抵食。

      刪除
    2. 係呀匿名,我暫時未做到。亦想得太多。現時開開心心食就好☺

      刪除
  4. 百樂潮洲酒家,不錯好味。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. More,多謝。我3月25日
      係我老公光棍節生日。
      你網友我要改善吓啲表達方式~清楚啲😆
      又,前幾日睇返綠里奇蹟~主要因為睇咗你影評的評分同留言s先有意慾再觀多一次。你哋好啱,呢齣戲確係值得欣賞。個黑人演員走過樹林見到螢火蟲時的童真表情。點解會經常淚流披面,人性的黑暗面佢經常感受到,生存對佢呢種善良人嚟講真係極為痛苦。。
      演技精 故事立體兼完整,上佳作品。

      刪除
  6. 回覆
    1. 多謝WW兄。
      呢兩日我哋身家多返啲。
      😊值得高興。

      刪除
  7. 咁你一定要睇正義回廊,劇力萬鈞,令人反思。

    回覆刪除
  8. 多謝提供意見。
    有冇睇神探大戰呀?我整整吓冇去睇。
    上次一個人去戲院睇的係尚氣。
    匿名兄真有心,我咁長的回應都睇埋😄
    唔知係唔係百樂匿名😅

    回覆刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...