2023年2月22日星期三

富記將光榮結業

 呢個消息竟然係已移居美國舊同學A通知架。記得有段時間,我哋每週都去另一位畫畫造詣很高的同學畫室歡聚,A學書法 我學畫畫。當時午餐有去富記食粥。佢哋不約而同話唔捨得。

隨即仍在香港的幾位就約去幫襯吓。因為佢哋貴人事忙,要3月先約到。

嗱嗱聲約老公去食頭啖湯😄




做足功課先去架我,點完以上菜色+埋碟辣椒醬芥辣,老闆露出"妳識貨"的眼神。


又一間五十年以上老舖即將跟大家說再見。



12 則留言:

  1. 以前康樂街後面嗰間最正
    回雞廿幾年
    好嘅野已死得七七八八
    另類成功既演繹方式
    哈...



    回覆刪除
    回覆
    1. 莫非當年睇完雀仔再在附近食嘢?
      你嚟啱嘞,我哋在富記食緊嘢時,小石人收到朋友訊息問佢(兩公婆)去唔去星馬影雀12天團。跟住在商量之際,我竟然唔記得亞FA~在我哋約離港期間冇人理佢,我哋就會心微笑地諗起你。😄😊

      刪除
    2. 去玩12日
      都啱嘅忍咗幾年
      Can I help you??
      哈.....

      刪除
    3. 一定幫到我,多謝你先呀。
      最近訂咗個帶🐦外出的背囊,未運到,收到後我訓練吓FA~FA~Mui先,🍀到時若果你時間方便同安排到再約地點帶畀你。
      據小石人講佢朋友而家初步問吓攝雀友有關攝影旅程事宜,未咁快成行。

      刪除
    4. 條件1
      你攞過嚟青衣喎
      條件2
      你青衣攞返走喎
      哈....
      條件3
      至少要有個電鍍雀籠畀佢 陌生環境我可以加塊布摟住佢增加安全感

      及足够食開嘅食物

      盡量錄低你哋平時同佢玩講嘢啲聲音越多越好

      跟住無啦!
      係得咁多!
      雖然事件小但責任大
      ok嗎?

      刪除
  2. 全部都好合理呀。具體清晰。
    乾糧部份做得到。佢平時一日食大概兩次生果,雖然份量唔多(一兩kaai柑為一份,1/5隻蕉為一份,1粒提子為一份)請問呢部份你認為可以點處理呀,見面時買定啲,之後你買咗分啲畀佢食,我哋畀返$你可以嗎?定係全天候食乾糧😄
    我鍾意你講清楚晒啲條件呀。我哋都想亞FA~自在和減少恐懼的生活。
    錄音方面你想得真周到,我完全冇諗過。
    籠的大細我哋搵到再度size話畀你知(希望唔會阻你地方)
    之前我想得太簡單。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最重要係個雀籠
      因為 一個安全空間畀到佢好重要
      兩百零蚊嘅普通貨色就夠要買可以(摺合嘅)
      將來一定用得返唔會浪費
      因為陌生環境用企架好危險
      只帶乾糧畀我就可以
      蔬果我平時會有
      正常情況下陌生環境佢都唔會食我畀佢嘅蔬果
      哈...
      若果我去你度拎回程時候佢可能會掙扎得好緊要
      始終你哋帶過嚟然後再接返走會畀到佢安全感多啲減少受傷機會

      刪除
    2. "兩百零蚊嘅普通貨色就夠要買可以(摺合嘅)"
      雀仔街?定邊度有得賣呀。
      我都想像唔到佢會驚青成點。
      買咗籠後,訓練佢適應同埋適應後再連籠帶佢出街(近程)試吓,睇吓佢反應。
      梗係我哋帶去畀你同帶返走,你幫咗好大忙喇。
      之前買外帶背囊係有次屋苑響起火警鐘,我先諗起若果演習或真係要立即帶佢離開屋企的應變措施。事關你知佢驚起上嚟會狠狠地咬唔理係邊個。

      刪除
    3. 重有,使唔使畀埋祖師爺的棒你用呀(熟悉的東西),你會唔會睇情形放佢出籠?佢會企喺上面或者發脾氣時啄及咬支棒。
      就你方便,期間你可全權點樣照顧佢都得,我信任你對雀仔的經驗和真心,請放心處理。

      刪除
    4. "陌生環境我可以加塊布摟住佢增加安全感"
      想問吓,當我訓練佢適應出外時,我係咪加塊布遮住個籠咁帶佢出去同返家會好啲?

      刪除
    5. 提前放佢入個雀籠度住幾日先
      到時再用塊布嬲住佢然後call車過嚟

      我轉頭Gmail個電話過妳

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...