2023年2月19日星期日

Monet

 

一發現呢個活動,問佢去唔去。爽快到0.01秒就答應,真係好鍾意賞畫。

雖然是週六下午,該場次入場人數不多。

我哋入咗場後重睇啲文字介紹。好彩工作人員提我哋夠鐘入去以莫內名畫製作的動畫作藝術體現。

呢個構思同呈現方式都令小石人讚嘆不住。初先以為一個帳篷仔點攪呢?

行動最實際,去片。。。



原來係用帳篷布幕環迴四面地顯示動畫,再加上微風輕輕拂過令睡蓮同埋圖像更生動立體。

雖然音響方面,唔太聽得清楚佢表達的內容。然而整體嚟講我哋好滿意呢個節目。

買咗件T,&兩隻coffee mugs。我發覺揀嘢快咗好多,好清楚自己的喜好。
禮品店係要有睇動畫先可入內購物的。咁我又會同個店員閒談吓,問吓佢生意點樣咁囉。跟住佢不斷介紹唔同的東西,梅酒 掛畫 咖啡包😆。
小石人攞咗個有茶隔的暖壺畀我睇,店員又開始sale,理智告訴我屋企已有相同用品同呢樣嘢比較少用。
店員講:"屋企乜嘢都有。"
唔識反應添。
繼而呢位店員又友善地問我哋有冇睇VR。
唔知有喎。
我倆商量過後都係唔睇lu。都冇話可唔可惜嘅,諗清楚唔想咪唔好做。
咁快找數寫呢篇係唔知活動期限安排同佢可以用支付寶以消費劵購票,有興趣就快手。
Klook網上預訂兩張票平好多架。

之後去咗買波鞋,原本嗰對已經爛到甩晒底,買一對即刻掉一對,就嚟可以實現到簡約生活。因為小石人係該店會員,買鞋有折兼送贈品,估唔估到係乜??

咪係一個幻彩色的暖壺。

😄😆

各位有興趣可以睇埋尋晚寫嗰篇:



沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...