2023年12月28日星期四

穩住自己的心

天寒地凍時小石人趁放幾日假約咗大隻佬去朗原影雀。回來後都是訴說及兩公婆進而討論政府做完一輪話保育其實將自然生態變咗石屎石屎奪去生物多樣化,規管唔畀普通巿民進入稻田及保護範圍。

係咁架啦,本身政策同辦事的人的思維就唔係真正保育或保持自然生態,只是跟一向做法,例如濕地公園的石屎屋遠距離窄角度觀鳥,會吸引到不同生物的樹林灌木就斬晒佢。

話說回當日佢去完鳥攝後返嚟就開始作病。呢啲時候就係要休息。佢話點解沾寒沾凍似發燒跡象又乏力。

我:唔係咁樣你點會乖乖休息,大隻佬第二日假期再約你去影嘢你會唔會去丫。

我當然知道答案。。。

比原定假期放多一日好好靜心休吓。

呢間公司啲老闆幾有人情味,之前佢哋有個同事中咗風,老闆們去醫院探佢。小石人以前嗰間公司個服務咗十幾年嘅忠心員工(即小石人的老友)突然死咗,嗰間公司兩個老闆冇出席喪禮連乜金花牌都欠奉。啲仍然在職的員工一離開告別儀式無不炒媽拆蟹鬧爆嗰兩個人。

我:生意賺錢生計活動,唔使放太多感情落去。

今次小石人因病請假,現職公司老闆都會問候吓呢個散工,請佢保重身體。









家常講完。

繼上次操作後,個巿上上落落,我只取消了月供中電。因為冇用不完的資金。而且變咗陣買咗日Yen,咁就供少幾期架喇。

近期比較做得好的是$246港交所,究竟個巿在結算日後再掟落去定繼續緩緩上升呢?比著之前一早賺少少就沽。但經過咁耐的逐步沉底,上次盈富同吉利亦係在當時低位反彈,而家由贏變輸然而要改變賺幾粒花生卻追唔返之前的虧損就係要忍耐。

政策。
日Yen carry trade拆倉。
不加息而有心人會繼續作可能減幾多幾多次息。
有人以為升巿就係經濟好。
當多次似出現"常規"時,到大部份人都相信這常態那刻,逆轉可以嚟得好急。

忍耐忍耐再畀耐性,循之前的大綱執行,有變陣係正常,現時的虧損是正常,由贏變輸是正常。

手風順時不意氣風發
逆境時不意志消沉

一日未離開賭枱一切都未有定論。


 

4 則留言:

  1. 我今年留意開嘅賭場
    近日竟然熊證多於牛
    哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 早早安呀,鄉下仔😄
      瞬息萬變,好佩服你彈出彈入的恒心同毅力,我冇花時間全程睺住個巿轉身唔快。係抵就買咗等。。。大趨勢的來臨。
      煲湯餚咗咁耐畀散戶感覺逢彈就沽取短利,呢邊個賭場怕且就似儲夠貨轉勢。🍀

      刪除
    2. 橙汁都冇杯飲呀
      呢間賭場仲邊有客
      不過佢自己都係吔緊兩餸飯
      自作孽
      哈....

      刪除
    3. 或者第二日陸續有🎁送呢,資金追住有豐厚利潤的貨走,而家大部人認為係炒到翻天的賭場🍍

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...