2023年12月5日星期二

大生圍~超多圖喎

 

是日主角~鳳頭鸊鷉,幾大隻蝦,哽唔哽得落架?小石人作品



驅趕鸊鷉鶵鳥不准入地盤,幾惡。。。



生化摩打腳~~Wow




重有天地沙鷗翺翔天際。



以下記事圖、片我影:

3/12週日~佢早一日約我去。

瞓醒,突然佢話亞FA~落咗地。之前牠又咬我,所以好多好多日冇放佢,點解會落到地,原來扣住紫膠的縷鎖金屬圈鬆咗。好彩唧,如果出咗街先鬆脫,返到家唔知乜嘢環境,遍地FA~金?佢飛走咗?

佢又乖喎,當刻冇踩到四圍都係,讚!


飲完果菜露出發,佢約咗大隻佬的。






佢哋影相時,好難先搵到一塊石片坐(基本上係坐喺地下,但我知道咁坐法分分鐘再企起身時有困難。)

期間發現好多小白花,結果後係瓜。



紅色以為有毒,上網查吓呢啲原來係食得。


佢影主角時好彩我再搵到一架在陸上翻轉了的船,唔係要企成幾個鐘。

佢影完鳳頭後我哋就一齊行入啲。我行似蝸牛咁慢又影景,佢個雀友自己行先。




呢個位⬆佢重想回程時翻兜影,留耐少少我就大鑊。。。


好似機械人咁,型。


鏡花水日雲湧時。








嚇到我個心離一離。大路上脫。Very big one






佢放低背囊由我看住,速去另一景點影嘢,四望都搵唔到地方坐,已是下午兩三點了,人晃咗一晃,知道自己開始支持唔住。佢一返嚟立時同佢講我要🐎上離開此地,身體不適。

有見唔舒服要早啲出聲,暈X喺度就累人累己。

佢察覺唔到,重想返兜一個景。呢個位我堅持叫佢唔好再影喇,我就頂唔順!

行多一陣,

好好好好彩,竟然咁"橋"有人搭的士直達我哋面前!!!!!

感謝上天。感謝自己之前做對了決定,再延誤就搭唔到呢架救命的士。

跟住轉巴士都係唔使等就有車。

去到食嘢嘅地方休息咗個人舒服晒。

好運留給愛感謝的人。



4 則留言:

  1. 真係想搬過去長住
    再閂曬啲手機
    掉曬啲電腦
    沽曬的股票
    不過又怕自己會後悔.......
    哈....

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨晚恰醒一覺後都成晚瞓唔著,諗吓點部署啲資金買平貨,既興奮又驚佢升返轉頭再要等。
      磨人。。。
      耐性耐性,為美好的將來繼續打拼下去。
      鄉下仔有能力有本事達成心中理想,時機到自然水到渠成。🐸

      刪除
    2. 好多嘢都已變曬質
      唯有不變就係呢樹仍然係一個練兵嘅好地方
      全世界最難獲利
      最多陷阱及最不公平嘅市場
      哈.....

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...