2023年12月1日星期五

又完成一次斷食

20/11/2023

由開始斷食嗰一日數到而家大概12日。

斷前覺雙臂內凍冷入肉,好似作感冒癥狀。胃痛。流液。左面頸膊冤痛。

笑唔出。有件事發生咗覺得好無奈(B,暫時唔想講,留個暗號提提自己係乜嘢🌳)。

有唔舒服最好就係內在自我復修。

如以往,一念斷食,胃氣就開咗掣咁不停吐吐吐地清出嚟。好舒服。

最好係去完解首後就斷,因為之後唔夠氣唔夠力推出嚟,隔得耐再有下一次同可能會比較辛苦。今次又係好好,期間去到兩三次。

頭一兩日做到簡單拉筋(hea)。搖機頻密。有用按摩油自按頸肩。沖暖水袋暖身不同部位。

打吓電話叫外賣畀老公做晚餐,叫到啲舖頭人s認得我把聲。或浸定菜等佢返嚟自己煮。

餵到FA~換到花紙。

24/11/2023

約第五日,請老公買青檸畀我,跟住下來每日都有飲青檸水~唔加蜜糖的。

26/11/2023

請老公買薑磨薑汁畀我沖水飲,暖身。內外都可恒氣活血。有屁。


29/11/2023

近期比較開心的事:我的中學同學11月全個月去咗日本,因為佢11月生日前我有問佢幾時方便食飯。佢話等佢12月返港先。佢...成個行程一路影啲好靚嘅相畀我update住。❤❤❤❤❤。



老公28日話下年想同我去日本。

29日重有體力可以上網兌日Yen,趁"抵"換定先囉。

(又有入吓貨~股)

嗰幾日已開始瀏覽不同食嚐舖頭。

30/11/2023

佢買蔗汁畀我飲。之後飲椰青水~好口渴。

今次完全冇守復食原則,過程大部份時間都夠精神,總之冇唔舒服冇掛掉。

期間:

不時有胃痛、畏冷、頸膊酸痛。

排到啡啫喱狀物同清到啲對身體有害的液體。


今日笑得出~

頸肩舒緩了好多~


見到網友們仍常來探我才有動力寫這篇。







 

6 則留言:

  1. 妳斷食
    我斷餓
    鄉下仔身同感受
    嘻.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好多嘢都係差不多原理。有啲嘢做到有啲嘢做唔到。
      週五嗰日,心大心細,買定唔買好呢。卒之。。。。

      刪除
  2. 你斷食,我減肥(醫生叫)... 我係減左幾磅,跟住就減唔到落去了... 努力中

    回覆刪除
    回覆
    1. 信米兄會找到適合方法。。。似乎這是我們都巿人長期面對的課題😄

      刪除
  3. 妳斷食, 我斷友. 一次過....四件窮(腦). 通常問題响我自己度....檢討中....

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋晚又係好似對上兩次咁半夜好唔舒服,自己任性。

      贊成找些啱傾又志同道合的朋友。冇話邊個嘅問題。

      淨返一、兩個(實體)朋友係有興趣見又有乜出奇。

      😁

      刪除

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...